Cirka 4105 SEK verkar jag ha skrapat ihop den här månaden. Ev. något mindre, kanske 3500. (Låg på 4500, men någon nisse bestämde sig på för att spela på det bolag jag tjänat mest, så intäkterna sjönk med cirka €110 på den sidan då han lyckades vinna..)
Det är mindre än jag siktat på - vilket var 5000 SEK. Men, jag har max lagt ner 4 timmar på det under månaden och varje gång jag hämtade min familjemedlems i-Phone och kopplade upp via det nätet för att lägga spel så fanns det inget - allt tack vare det förbannade landslagsuppehållet. I skrivande stund finns det mängder med spel att tradea för kommission på i princip alla bookies då det äckliga uppehållet är över och klubbfotbollen börjat igen, men självklart befinner sig i-Phonen jag använder utomlands för tillfället tillsammans med personen som äger den - kan inte logga in på kontona och tradea i mitt eget IP.
Finns ett 2.0-oddsspel att laya med €998 hos en bookie, åhhh hade velat prova den. Förlorar man på bolaget är det 2500 SEK rakt in i plånboken. Vinner man på bolaget så plussar man eftersom back-oddset var 2.0 och layoddset 1.93 hos Betfair. Fan att jag inte har i-Phonen
Men! Nästa månad siktar jag på 5k i intäkter - på max ett par timmars arbete. Visst 5.000 SEK är inga stora pengar, men fan vad det kommer hjälpa till sedan när jag skall plugga. Om jag får det här att funka kanske jag slipper ta studielån.