Ogiltigt spel-ID: 1513611
En väldigt viktig match för IFK, man behöver en bra start för att kunna borsta av sig förra årets misslyckande. Defensiven känns stabilare och man har lyckats göra en del mål framåt. Kommer säkert vara ett bättre lag i år. Häcken är Häcken och man har i mitt tycke Allsvenskan bredaste och bästa offensiv. Att spela derbymatcher och premiärer är väl inte optimalt, Häcken spelar inte hemma mm. Utgår dock från att Häcken kommer taggade för att bevisa att man även i år är bäst i stan och ett topplag att räkna med. IFK behövde få en bra start, man har gott självförtroende efter försäsongen. Sammantaget två taggade lag som brukar möta i målrika matcher och just att planen är bra borgar för att vi inte får en tråkig tillställning. Var ändå inne på att skippa matchen,speciellt pga IFK defensiv och att det är premiär,men när oddset kröp över 2,2 fick jag tänka om.
Kommer även lägga några säsongsspel, utanför dagboken. Främst för att de ej följer mitt units upplägg, men också för att höga odds slår igenom på statistiken om de sitter.