kör en liten och en rak DD. (satte ddn igår ni som är med i bolaget såg väl detta) alltid härligt med klirr i kassan
avd1. Jag har blivit smått förstjust i
Nalda Nof hon imponerar mer och mer och "mackan" lindegren kommer att få ha en trevlig sommar med denne springare. Värst emot är nog nr 2 och 8 men man måste våga för att vinna och jag chansar med att spika Nalda Nof
avd2.
Gossip Girl kommer från formstallet Conny L, så sent som igår visade han vad skåpet skulle stå med överlägsne Bagley. Gossip är dock ingen jätte raket från start och risk för att hon hamnar punshigt till...
Roxie Lavec sitter oehörda fartresurser och kommer troligen att vinna loppet om man bara går iväg. Men det är just momentet att gå iväg.
Crednette är ganska kvick ut och har sätt ganska fin ut på slutet, vinner snart och jag tror det kan bli idag.
avd3.
Punk är bästa hästen och Adrian hade lovat seger senast på v75, tränings rundorna går i dur och nu när "pappa" Ludde hoppar upp kan det vara slutlallat och detta bör vara toppchans för spets och slut!
avd4.
PREMIERE F.H är en spetsaspirant och leder loppet länge, hästen vinner för sällan annars hade man kunnat spika.
QUEEN CONCH möter lämpligt motstånd och bör ha vettig chans att kliva runt samtliga i tid. Peters stall börjar komma i form.
ROSALINA har sätt fin ut i loppen från loppakriven att döma. Träningsrundorna går i dur och julemannen är smått optimistisk inför dagens uppgift.
avd5.
MILLIONDOLLAR LUX skrällde till rejält vid segern på Åby och formen är mitt i prick i stallet. Blir dock ingen rejäl smäll denna gången om ekipaget är först. Men intrycket talar för en god segerchans. Jag vill ändå krydda på med några stekheta korsdrag nämligen
Omaha som såg ut att ha mycket att åka med senast men blev fast, klarar man spåret är man med i striden. Passa även
Getting sånna som har fart och form för att överraska. Ingves upp är intressant.
avd6.
Åge Hornline blir nog släppt till spets efter en bit och vem skall då slå denne? toppchans tror jag och spelar med denne på DD.
Icebear är väl värst emot och även
CARIBOU som är ganska kvick ut om Peter LADDAR!
avd1.
1 Nalda Nof (8-2)
avd2. 1-5-10 (8)
avd3.
6 Punk (2)
avd4. 3-10-12
avd5. 8-10-12
avd6. 4-6-8
= 81 kr
DD1.
12 MILLIONDOLLAR LUX
DD2.