Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-01, 11:30   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

v64 måndag.


kör en liten och en rak DD. (satte ddn igår ni som är med i bolaget såg väl detta) alltid härligt med klirr i kassan


avd1. Jag har blivit smått förstjust i Nalda Nof hon imponerar mer och mer och "mackan" lindegren kommer att få ha en trevlig sommar med denne springare. Värst emot är nog nr 2 och 8 men man måste våga för att vinna och jag chansar med att spika Nalda Nof


avd2. Gossip Girl kommer från formstallet Conny L, så sent som igår visade han vad skåpet skulle stå med överlägsne Bagley. Gossip är dock ingen jätte raket från start och risk för att hon hamnar punshigt till...Roxie Lavec sitter oehörda fartresurser och kommer troligen att vinna loppet om man bara går iväg. Men det är just momentet att gå iväg. Crednette är ganska kvick ut och har sätt ganska fin ut på slutet, vinner snart och jag tror det kan bli idag.


avd3. Punk är bästa hästen och Adrian hade lovat seger senast på v75, tränings rundorna går i dur och nu när "pappa" Ludde hoppar upp kan det vara slutlallat och detta bör vara toppchans för spets och slut!



avd4. PREMIERE F.H är en spetsaspirant och leder loppet länge, hästen vinner för sällan annars hade man kunnat spika. QUEEN CONCH möter lämpligt motstånd och bör ha vettig chans att kliva runt samtliga i tid. Peters stall börjar komma i form. ROSALINA har sätt fin ut i loppen från loppakriven att döma. Träningsrundorna går i dur och julemannen är smått optimistisk inför dagens uppgift.



avd5. MILLIONDOLLAR LUX skrällde till rejält vid segern på Åby och formen är mitt i prick i stallet. Blir dock ingen rejäl smäll denna gången om ekipaget är först. Men intrycket talar för en god segerchans. Jag vill ändå krydda på med några stekheta korsdrag nämligen Omaha som såg ut att ha mycket att åka med senast men blev fast, klarar man spåret är man med i striden. Passa även Getting sånna som har fart och form för att överraska. Ingves upp är intressant.




avd6. Åge Hornline blir nog släppt till spets efter en bit och vem skall då slå denne? toppchans tror jag och spelar med denne på DD. Icebear är väl värst emot och även CARIBOU som är ganska kvick ut om Peter LADDAR!



avd1. 1 Nalda Nof (8-2)
avd2. 1-5-10 (8)
avd3. 6 Punk (2)
avd4. 3-10-12
avd5. 8-10-12
avd6. 4-6-8
= 81 kr


DD1. 12 MILLIONDOLLAR LUX
DD2. 8 ÅGE HORNLINE
* 100


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 11:54   #2
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Tror på Elite Aggerup i sista. Galopp i samma lopp som Åge på v-7 sist. Mycket bättre spår än denne idag. Rensar kanon o ger ett bra dd-odds
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:03   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Gratis live idag på atg.se

Använd lösenordet: APR01
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:03   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

tror på 2 Rockerfeller F och 5 Stensro Macho i sista
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:25   #5
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

4 avdelningen? Någon som kan se en vinnare?
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:32   #6
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
4 avdelningen? Någon som kan se en vinnare?
Ser ju på papperet ut som att Queen Conch har en skräddarsydd uppgift.
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:36   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av breaker Visa inlägg
Ser ju på papperet ut som att Queen Conch har en skräddarsydd uppgift.
blekt lopp.. nr 3 leder kanske runt om om hästen får bestämma..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:41   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Nalda Nof (Supergill) svarade för en bra prestation som tvåa bakom Nettan Palema (Gidde Palema). Efter tre omstarter kom loppet iväg och Nalda kunde efter en snabb förstarunda överta ledningen. På upploppet var Nettan Palema starkare, men vår häst gick ända in i mål.

- Jag är jättenöjd. Hon svarade för en riktigt bra insats och att hon inte kunde stå emot Nettan är inte mycket att säga om; det inledande varvet satt i benen till slut. Nalda var trött i mål idag, men kämpade ända in i mål vilket var glädjande. Ny start hemma i Halmstad om drygt två veckor om allt är som det skall, sedan skall vi skärpa till träningen inför lite viktigare uppgifter, kommenterade Marcus Lindgren.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 12:57   #9
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Dunderdraget: Zapdos håjt!!!


-
Kusken.

+
Första barfota runt om iår, smygresa spurtar ner alla tillslut. Körning mellan 1-2 i början!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 13:07   #10
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1402
Standard

Tyvärr fick det bli ett favoritbetonat system, Så fegar idag.
1: 1,2
2: 1,3,10
3: 1,2,6
4: 3,10,11,12
5: 12
6. 4

DD 12 - 4 X 500 kr (Väntar med inlämning, Vill se om oddset är bra.)

Lycka till!
Trinity är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 13:10   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Gratis live idag på atg.se

Använd lösenordet: APR01
Vart skriver man in det?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
breaker (+14)
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 13:19   #12
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

1 aprill hahah
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 13:36   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1024
Standard

Mina Tankar!

V64-1 är ett lite krångligt lopp där jag har svårt att veta vem som vinner. Jag har feeling för att Clear Sign (8) är i gott skick och som kan få ett bra lopp serverat av Kenneth Hagustad. Det är ifall det blir körning mellan några av 1,2 och 3. Där Neo Homsminde (3) inte alls visade något senast även fast det gick sakta. Hästen måste få det serverat i ledningen för att ha chans på seger. Frågan är om den tar sig dit? Persos Seaman (2) visar god form och är startsnabb men frågan är om inte det är fel distans då den bara har en segerprocent på runt tio procent över aktuell distans. Får hästen ledningen och kan få lunka på så räcker det även här. Nalda Nof (1) som är favorit i loppet har jag svårt att se ta ledningen men om den gör det så har den bra chans. Den har även bra läge om den får vinnarhållet att då ta ner dom på speed. Fältet är litet och det är väldigt svaga hästar bakom dessa som inte tål att gå ute i dödens och då kommer det att öppnas upp.

Min Rank blir som följande: A: 1-8 B: 2-3

V64-2 Ett lopp för ston som har tjänat mellan 30- och 120 tusen kronor. Det säger väl ganska mycket om att man inte riktigt kan vara helt hundra på vem som vinner. Det finns dock en klar favorit i Goosip Girl (1), som har 3 raka segrar. Conrad pratar om att hästen är bäst bakifrån och han får se hur han gör.? Det finns en uppenbar risk att det är en favorit i fara om hästen blir fast men på sin kapacitet ska den räknas. Bakom denna är det öppet och jag tror helt enkelt man gör rätt i att helgardera loppet för att vara på den säkra sidan samtidigt som man kanske kan få in någon skräll om Gossip Girl (1) gör bort sig.

V64-3 Loppet innehåller endast 8 hästar och med favoriten Punk (6) spelad till 1,9 ggr pengarna. Punk (6) har inte sköt sig i de två senaste starterna och har galopperat bort sina chanser. En gånger är ingen och två gånger är en gång för mycket, tredje gången gilt och jag tror inte det hjälper med att pappa Lutfi sätter sig upp på en häst som inte vill för tillfälligt. Spetsen det tar nr 1 Tamburini och den gick ett ok lopp senast och här kommer den kunna dirigera fältet som den vill och då är första spiken inkasserad.

V64-4 Åter igen ston mellan 30- och 120 tusen kronor som gör upp om prispengarna på 25 000. Jag har som sagt svårt med dessa lopp då det inte spelar någon roll hur bra en häst är så kan det ändå sluta på något annat sätt. Det finns bara ett sätt att lösa dessa lopp och det är genom att helgardera. Det finns två som höjer sig och man kan chansa på att det ska hålla men då blir det inga pengar att utdela. Premier F.H (3) kan leda loppet runt om men 1 seger på 20 starter blir man inte lyrisk av. Queen Conch (10) är nog bästa hästen som kanske bara går och vinner men den ska göra det bakifrån och det är inte lätt att veta om den är på det humöret för de var den inte senast. Skrällrisken är stor bakom dessa då ingen visar någon form direkt.

V65-5 Då kommer en liten chansning och det är iform av Dansmans Charlie (5) då jag tror den leder loppet runt om. Varför? Jo för att loppet är över 3140m och hästen kan hålla samma tempo runt 16-17 och då kommer Milliondollar Lux måsta gå en tid under 16. Den gick 16.6 över 3160 då den vann med 7 längder men frågan är om det går att ta in 40 meter. Kanske så vinner bara hästen men jag har lite feeling för att Charlie dansar ända in i mål med nöd och näppe. Det står mellan dessa och jag har svårt att se någon annan ska blanda sig i.

V65-6 Då hammrar vi in dagens bank och det på Åge Hornline (8) som jag tror leder loppet runt om. Hästen har startsnabbheten och värsta motbudet Icebar (4) har inte den startsnabbheten som behövs för att hålla ute Åge. I front tror jag ingen har en chans och det blir en promenad seger.

Det är min snabbanalys för den här dagen och jag tror man kan sätta en DD på 5-8 eller 12-8 så ska den sitta till fint odds. 26 ggr pengar på båda.

Tack för mig hoppas jag kom med något som va av intresse.
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 13:36   #14
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Jag tror det kan bli körning i avd 3 och i ett litet fält bör Åkes com åstad få hyfsad position. Spurten biter bra över upploppet och åke har säkert iordningsställt. chansspikar!

Sen vill jag varna för b-g destiny i andra. Har gått ganska bra i bättre gäng än detta. utgångshäst till runt 5%
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 13:38   #15
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
1 aprill hahah
helvete också..
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td