Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-01, 15:51   #51
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Ser två andvändningsområden.

1. Låsa upp rekar

2. Ge sharps till ett inlägg som du gillar istället för att bara skriva håller med eller att skriva TACK eller liknande skit i SS trådarna är sjukt irriterande. Minskar mängden onödig skittext helt enkelt.
Fast det räcker ju med 10 stycken för det. Dom andra kan vi kasta emellan oss i ett evigt kretslopp till ingen nytta.

En annan sak jag funderar på, kanske varit uppe tidigare men orkar inte plöja igenom hela bibeln. Det finns topplistor, stjärnor och antal röster prydligt invid varje rek. Men resultatet för plånboken då?

Vad är "huvudbonader" och "pokaler" värt om man ändå går back på liren? Om jag förstått saken rätt så kan (i teorin) varenda rekare gå back och ändå delas prispengar med mera ut och jag har inga problem med det.

Men en liten ruta där man ser vederbörandes ROI kan väl inte vara för mycket begärt?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), Pilkast (+5), putte64 (+5)

Senast redigerad av Wagner den 2013-04-01 klockan 15:52.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat