Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-05, 18:00   #16
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Bra intitativ. Känns onödigt att lägga in redan avgjorda spel men det är väl en smak sak men om det ska bli seriöst så borde spelen låsas så att ingen får för sig att fiffla med sina stats (anklagar inte dig Pilkast bara du som tog upp ärendet).

Har en sak som jag skulle vilja ha med som krav i de sporter som det går. Att oddsjämförelse länkar (oddsportal, betbrain med flera) läggs till. Skönt och tidssparande att bara kunna klicka på en länk istället för att behöva leta upp det själv. De absolut flesta sporter (kommer bara på speedway och trav av det som rekats hittils där det inte finns oddsjämförelse) finns på oddsjämförelse siter.

Det är lugnt, kusagawa - jag fuskar inte och därmed tar jag inte åt mig...

Klart det skall låsas, nu kunde inte jag göra det på redan avgjorda spel men det är ju bara att kolla under rekar, om man misstänker något fuffens, så ser man allt där, svart på vitt...

Inom travet så finns det bara Expekt, Nordicbet, Bet365 och Unibet med återkommande odds på svenskt trav - andra sajter kan ha odds till storlopp ex. Elitloppet och Prix De Amerique.

Multiodds hade väl oddsjämförelse på trav förut men det verkar vara avgift på denna nu...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat