Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-06, 19:19   #23
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Vad är det som tar emot? Tog mig ca. 25 minuter att lägga in 11 rekar, i efterhand, så inget större jobb!

Nää, tar bara bråkdelen av tiden som går år att skriva rekarna. Fast å andra sidan blir det inga extra prispengar för besväret och det kanske är där skon klämmer.

Då jag inte har något liv, åtminstone inget som liknar er andras, så försökte jag mig på att räkna ut hur det gått ekonomiskt för pristagarna förra månaden. Men jag fick snabbt lägga ner projektet då man inte ens efteråt kunde avläsa hur det gått. Tystnad = trolig bom men då inget är säkert och jag inte kände för att eftersöka resultatet själv, även jag har mina gränser, så rann det ut i sanden som sagt. Pilkast som är engagerad kanske är sugen på att grotta ner sig?

Själv tycker jag långa haranger av siffror och info som är tillgängliga också för en tänkande bookmaker är tämligen ointressanta. Speciellt om det inte avspeglar sig i resultatet. Ett fett utstick är desto mer intressant att få reda på och det får plats på en rad oftast. Är lite gammaldags och lockas mer av sådant som betalar mjölken på bordet så avnjuter jag romanerna i bokform i stället.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat