Åter igen så förstår jag inte vart du vill komma med diskussionen då du enbart propagerar för ditt system och oavsett vad folk skriver så är det alla andra som är dumma och du har helt rätt.
Jag har väl aldrig sagt att det är fel att spela X i en match? Jag sa att spelar du odds med värde så vinner du så enkelt är det. Sedan om det är på 1:a X 2:a ö5.5 u0.5 vem bryr sig?
Det jag menar med att resultatet ser bättre ut än vad det är var såklart att ifall jag lämnar in en 8 matcher på lördag och kör mega combo system på detta och råkar sätta alla 8 så kommer jag ha gjort en sjukt stor vinst som egentligen hade galet liten sannolikhet att gå in och nästkommande år kommer jag garanterat ligga + även om jag bommar varenda match. Dvs ungefär exakt samma som att vinna på lotto.
En tanke för dig som du kan fundera lite på: Varför tror du spelbolagen gör stora reklam sidor i tidningarna med spelare som du precis nämnde som vann 750k på en 7ling eller va de va? Och inte en annons med mr.grinder som har grindat hem några miljoner på singlar?
Hittar du inte rätt svar på den frågan så ger jag upp hoppet för dig