Jag har kollat med etpar av "eksperterne" som har konti hos 12-15 olika bookmakers,
och dom saeger att vissa bolag inte har instaelda matcher med i systemen, saa daer
foerlorar man lfr. dom som ger 1.00 og lar matchen staa som spelad, slik at den genererar
flera gevinster. Smart att kolla innan man satsar paa ett nytt spelbolag.
Jovisst, du faar 1.00 aeven paa instaellda singlar, och det betyder pengarne tillbaka,
inget mer som i systemspel, stor skillnad.
Alla hoppas att alla matcher skall spelas, och jag har aldri sagt att 1.00 er baettre enn over 1.00. Att matchen blir instaeld er en saekerhet osv. har intet med verkligheten att
goera. Min trippel blir en dubbel..? Nej! det blir fortfarande en trippel + 3 dublar, pga at
instaeld match ingaar i systemet. Dublat insatsen paa samma spel er nonsens, spelar man system saa bestems insatsen innan man setter spelet.
Samma hur du vrir det hela saa er det stort verde i 1.00 i dessa tilfaellen, det bevisar
ju mitt eks. med de 7 matcherna, och jag har ytterligare 2 slika spel.
En annan sak, om alla matcherna blev spelade och jag missade paa de 2, jaha daa skulle
jag faa en gevinst paa kr. 2.044.- men de 2 instaelda genererade kr. 5.086.- ytterligare
saa att jag fick kr.7.130.-
Detta begriper jag mycket vel eftersom jag tydligen har mer praktisk erfarenhet med
detta enn dom flesta andra. Saa om du naagon gaang er saa klok att du spelar system
och missar paa etpar matcher vill du kanhende taenka slik: Skit, varfoer ble inte dom
matcherna instaelda, daa hade jag ju vunnet mycket mer......
Lycka till med systemspel med X paa Oddsen, roligt och loensamt...
Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|