Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-16, 10:43   #14
PEACE
Banned

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 818
Standard

Åkes tankar finns på annat håll och hungern är borta!!

En annan sak bland alla andra jag noterat är att Åke börjar se lite mätt ut.
Detta är inte så konstigt då han kört över allt och alla inom svensk travsport. Smeknamnet Kung Åke är motiverat.

Nu råkar det vara så att en av mina starkaste sidor är att läsa av människor.
Åkes blick har alltid varit tom men nu är den tommare än någonsin.
Jag ser vad andra inte ser.

Varför är då Åkes tomma blick och hans uppebart vikande motivation så intressant?

Jo, han är favorit i väldigt många lopp med många medelmåttiga hästar och det älskar vi.

Det känns som att bara de bästa hästarna i Åkes stall kan få honom att tända till. De mindre bra men ändå spelfavoriter bryr han sig inte lika mkt om.

Ett ex har vi igår. Åke sjukanmälde sig. Enligt uppgift magsjuka. Mina källor säger att han ville vara med familjen, Sarah och deras lille son.

När en vinnarskalle som Åke inte är lika vinstkåt längre börjar det bli spelmässigt intresssant. Jag ha rredan vunnit bra pengariår på att gå emot Åke och tror det kan vara en mkt bra stategi iår.

Många saker som pockar på Åkes intresse just nu nu.

Familjen. Han är tokkär o Sarah och vill vara med sitt lilla barn hela tiden enligt uppgift.

Flytten till Florida. En stor livsförändring och självklart funderar han mkt på detta vilket tar fokus.

Åke är numera ekonomisk oberoende och behöver inte mer cash.

Hur skall hans stall se ut framöver, vilka roller skall sönerna ha? Vem skall ha huvudansvaret?

Osv osv.

Som sagt. Slutsats. Leta överstreckade favoriter (löss) från stall Åke Svanstedt. Här finns det enormt värde när Åke viker!!
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat