Precis, och foer mig aer alla spel som gaar inn verdefulla. Men naar "eksperter" reknar
verde saa olika, jfr, hva jag berettade tidl. om dom andra matematiker og statisktiker som
jag diskutarade med i flera mnd. Dom enades efter ett tag om att mina spel hade verde
just pga att oddsen var hoeg, och att SYSTEM var oeverlaegset Singelspel.
Speela du t.ex. 1000 rader paa stryktipset och se om det kann generera lika maanga
kronor i vinst som ett system med samma antall rader.
Nej du, dom tog til vettet och foersto att mina kombi-system aer det baesta i laengden>
Kom ihaag att jag nu har stattsitkk oever mina spel i 5 aar, och daa boerjar det ju likna naagot...
Du har en mycket aecklig debatteknik, ser ovanifraan och ner paa andra, saa jag skall inte
stoera dig mer. Lycka til med dina Singelspel, och var snaell laegg in en notis her naar
du har samma ROi som mig, 246. I mellantiden kann du ju studera resultater fraan olika
laender och se om du ocksaa hittar naagot intressanr daer, det gjorde jag, och det har
jag verkligen hatt stor glaedje av.
OBS> Som nevnt har jeg spelat mycket varsomt, totalt ca.50.000.- paa 5 aar, saa
oeverskottet aer som en nornmal norsk 12.a paa stryktipset, och slika har jag hatt
maanga av. Men pga tekniska problem kann jag tyvaerr inte spela i Norge nu.
Og inte gloem att 3x3 aer mer enn 2x2...
Han det saa bra, och tack foer spydigheterna som du borde haalla dig foer god till,
men du har ju bare avsloejet ditt sinnelag og temperament, "vaerdsmaestare".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|