kör en liten v4a.
avd1. all readhead gjorde mycket jobb utvändigt om ledaren senast trots att varvet gick på runt 1.16.2 för klassen ett ganska jämnt och hårt tempo, plockade ner ledaren men blev avslagen av två smygkörda. Kommer man någorlunda till idag bör det vara en vettig chans. Jag betalar gärna för Gossens Girl som kommer från ett formstall Erik Lindegren näst senast mötte man hästar som lovar gott inför framtiden bl.a Najad Tilly och Djazz R att hon inte kunde rå på dessa är förståeligt men hon höll farten bra och i ett mer halvljumet gäng blir hon väldigt glömd. 2%. Dock var det längesedan hon startade men har hon ska vara väl i ordning inför dagen och med en rätt resa kliver hon förbi många till slut. Pass upp!
avd2. Bella Hanover spikas i svårtippat lopp. Hästen var ute i ett tämligen tufft lopp senast hon satt för långt bak och fick några trötta kamrater framför sig så den dagen kan man bara glömma, såg annars fin ut som opressad i skymundan. Nya tag, bättre spår och många inger respekt med Uffe i täten. Han är van betydligt tuffare gäng än dessa och måste ha en toppchans att vinna detta. Jag spikar.
avd3. Interplace har börjat rycka upp sig i loppen och klarar man det snäva spåret bör man vara med i främmre träffen, given etta. Crazy Cayote Zenz kördes till vinst senast av Pelle, hästen drog i ett ganska jämnt och fint tempo hela vägen och såg väldigt smidig ut i aktionen. Troligen blir det en 1.19 första 5 och sedan 1.18 första 1000 då bör ekipaget om de hamnar i vettig rygg blåsa ner sina kamrater. Spelvärd på 15%.
avd4. Känns vidöppet. Jag tar en drös med hästar, tipset till Karlängs Hanna som är väldigt kvick i starten, kan leda loppet trots diffus form!? B.W snuffe visade talang som 3åring, galopperade i årsdebuten som väl förberedd vilket var surt för tränare och ägare, jobbat bra inför detta och löser det sig med positioner bör det vara fin vinstchans. Modd Balder har ryckt upp sig avsevärt och trivs med körande Ulf Eriksson. Sprang Ellesar har ofta varit med och krigat där framme men perfekt läge nu betyder ännu längre fram = vinst? Stark har en segerprocent på 20% trivs med Uffe bör passas då viljan är den rätta.
avd1. 2-7 (5)
avd2. 6 Bella Hanover (3)
avd3. 5-9
avd4. 3-6-10-12-13
= 40 kr
LD1. 6 Bella Hanover
LD2. 5-9
* 75
Lycka till..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|