Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-23, 07:46   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Uppsnack V4 Hagmyren


Lurig omgång på förhand och nu när Fredde B strök sin megafavorit 4 O.F.V Continue i V4-3 lutar det åt bra utdelning Loppen håller P21-klass...

Min föhandare ser ut så här just nu
V4-1 här måste man ha minst 3-4 hästar
V4-2 Vad säger man ? Alla?!
V4-3 Olle Alsen eller ett gäng igen
V4-4 Ove Ander spets och slut en nödspik det är nog extra viktigt idag att få fram info i samband med värmningarna

Trots allt en spelvärd omgång om man hittar nåt spelvärt då loppen är öppna

Senast redigerad av joppe59 den 2013-04-23 klockan 07:56.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 08:10   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Flundrar på att spika 7 Al´s Readhead i första med duktige Svante Ericsson. Höll bra i dödens senast och bra på Solvalla.
5 Roaring Drunk har vunnit på ett fint sätt de två senaste loppen men tre lopp på 11 dagar för ett treårigt sto borde inte vara gynnsamt dessutom Nicklas Westerholm som kusk nu - känns klart överstreckad 70 %.
Tomas Petterssons 8 Västerbo pompadour gör årsdebut och debuten som tvååring gick ju galant - kan vara lite segt nu men kommer 5 och 7 bort så kan nog T.P. måtta in segern.
3 Kiss me vann ett blufflopp senast och den tror jag inte ett dugg på.

Lopp 2 ser lätt ut att lösa - Tar alla

Lopp3 Sen de strök givna spiken, vilket naturligtvis var riktigt om han är knackig så blev det svårare men jag gör ett försök med ett lås på 8 Victor Ruda som kan få ett smörlopp och kan Håkan Skoglund servera ett smörlopp med lucka mot slutet så är den given 5 Interlace får ett bättre läge nu då det bara är tre hästar innanför henne verkar lite seg men tidsmässigt så är hon med dem - har en odefinierbar känsla att den måste streckas. 11 Quippini var bra senast i dödens och kan kan nog komma fram bra eftersom 4 och 6 är strukna - dödens som sagt ingen rädsla. I övrigt 10 Indian Four gjort det bra i tuffare gäng och är bättre än raden, förste reserv.

Lopp 4 - Enkelt oxå streckar på men betalar inte för 2 4 5 11.
3 Spang Ellasar bra lopp efter vila senast, 1 Trons Loke har läget och duktige amatörkusken =), i övrigt 13 BW Snuffe överstreckad men skall med på lappen 15 Troll Kalle har farten och kan få rätta ryggar mot slutet .
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 08:44   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Var inne på spela Victor Ruda men V4 ser svår löst så jag laddar för Jackpoten i kväll
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 09:02   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 1009
Standard

5
3,6,7
10
alla
clajo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 09:10   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 9
Sharp$: 906
Standard

Undrar varför olle i tredje avd dälig värmning sist och höll farten som fyra.. kusk som inte vunnit lopp i år ännu...
roadan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 09:47   #6
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

SS intervjuer till V4


Robert Bergh startar två hästar på V4, och den första är synnerligen intressant, det handlar nämligen om synnerligen välstammade 5 Roaring Drunk (V4-1) med helsyskon som miljonärerna Never Again och One Too Many, och delar mamma även med Intoxicated. Hur bra är en sådan här?


- Riktigt bra hoppas jag, hon är obesegrad så här långt och har vunnit rätt så obesvärat från dödens båda gångerna. Jag håller henne som min bästa treåring och jag hoppas att det är en häst som vi ska kunna vara med och kriga lite i kullsammanhang med i år och framöver. Nu blir det tredje starten på kort tid och hon startade ju så sent som i fredags, men hon har inte behövt gå i botten ännu och i en lätt motion under söndagen kändes hon bara mjuk och fin och det är inget alls som oroar. Däremot kommer hon att få några veckors pust efter den här starten då hon förtjänat det, men den här uppgiften var bara för passande för att vi skulle kunna låta bli den. Spåret i sig är inga problem och hon är inte så tokig ut egentligen, men jag tror knappast att Nicklas tar några chanser med henne från femte, det är ändå en orutinerad treåring vi pratar om. Vi kör med samma skor och samma huvudlag och jag är helt klart optimist i ett sådant här sällskap, konstigt vore det väl annars.


- 2 Ferdinand (V4-3) återkommer efter uppehåll då han inte alls uppskattade de hårda broddbanorna i vintras. Men han är mycket jobbad och kommer väl förberedd. Han har bland annat gått 1.21 i provlopp ganska nyligen, men vi har också gnuggat honom i lite provstarter då han haft lite svårt för sig. Andraspår är inte optimalt men jag tror att han fixar det trots att han fortfarande är lite spänd av sig. Det är heller ingen riktig lärlingshäst eftersom han är lite svår och speciell, men Nicklas känner honom rätt bra och jag är inte direkt orolig över den biten ändå. Vi ska rycka alla skor runt om den här gången nu direkt vilket jag tror ska passa bra men i övrigt går han med samma grejer och ganska hårt nerdövad. Jag hoppas att han ska visa lite bättring nu på denna balans och med en träningsperiod i ryggen, men det är inte direkt någon häst som man sticker ut hakan med, konstaterar Bergh.



Jan-Olov Persson är så klart med på hemmabanan också, men bara med en häst ändå, och det är 13 B.W.Snuffe (V4-4).


Han är inte så tokig men tyvärr väldigt duktig på att galoppera också och det gjorde han även senast i årsdebuten. Han fick i alla fall ett lopp i kroppen och han ska ha gått framåt lite formmässigt då han inte var så hårt tryckt innan, men framför allt så handlar det om att han ska sköta sig och det vet man aldrig om han gör. Han är ganska rapp och snabb i benen från start och inte osäkrare där än i något annat skede av loppen egentligen, men det hela känns ändå sammantaget väldigt svårbedömt. Jag tycker också att han har en bit kvar till de allra bästa av mina fyraåringar trots allt. Vi kör med skor runt om igen men vi får se efter värmningen om vi eventuellt gör någon korrigering av huvudlaget eller så men jag tror inte att det är där det sitter så troligen inte. Jag vågar inte lita på honom och han är bara en outsider, konstaterar Janne.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oHYRA (+2), Klanke (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 11:04   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

kör en liten v4a.

avd1. all readhead gjorde mycket jobb utvändigt om ledaren senast trots att varvet gick på runt 1.16.2 för klassen ett ganska jämnt och hårt tempo, plockade ner ledaren men blev avslagen av två smygkörda. Kommer man någorlunda till idag bör det vara en vettig chans. Jag betalar gärna för Gossens Girl som kommer från ett formstall Erik Lindegren näst senast mötte man hästar som lovar gott inför framtiden bl.a Najad Tilly och Djazz R att hon inte kunde rå på dessa är förståeligt men hon höll farten bra och i ett mer halvljumet gäng blir hon väldigt glömd. 2%. Dock var det längesedan hon startade men har hon ska vara väl i ordning inför dagen och med en rätt resa kliver hon förbi många till slut. Pass upp!


avd2. Bella Hanover spikas i svårtippat lopp. Hästen var ute i ett tämligen tufft lopp senast hon satt för långt bak och fick några trötta kamrater framför sig så den dagen kan man bara glömma, såg annars fin ut som opressad i skymundan. Nya tag, bättre spår och många inger respekt med Uffe i täten. Han är van betydligt tuffare gäng än dessa och måste ha en toppchans att vinna detta. Jag spikar.



avd3. Interplace har börjat rycka upp sig i loppen och klarar man det snäva spåret bör man vara med i främmre träffen, given etta. Crazy Cayote Zenz kördes till vinst senast av Pelle, hästen drog i ett ganska jämnt och fint tempo hela vägen och såg väldigt smidig ut i aktionen. Troligen blir det en 1.19 första 5 och sedan 1.18 första 1000 då bör ekipaget om de hamnar i vettig rygg blåsa ner sina kamrater. Spelvärd på 15%.



avd4. Känns vidöppet. Jag tar en drös med hästar, tipset till Karlängs Hanna som är väldigt kvick i starten, kan leda loppet trots diffus form!? B.W snuffe visade talang som 3åring, galopperade i årsdebuten som väl förberedd vilket var surt för tränare och ägare, jobbat bra inför detta och löser det sig med positioner bör det vara fin vinstchans. Modd Balder har ryckt upp sig avsevärt och trivs med körande Ulf Eriksson. Sprang Ellesar har ofta varit med och krigat där framme men perfekt läge nu betyder ännu längre fram = vinst? Stark har en segerprocent på 20% trivs med Uffe bör passas då viljan är den rätta.


avd1. 2-7 (5)
avd2. 6 Bella Hanover (3)
avd3. 5-9
avd4. 3-6-10-12-13
= 40 kr


LD1. 6 Bella Hanover
LD2. 5-9
* 75

Lycka till..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 11:13   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Kör en liten jag med

Registrerat spel



Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 5, 7, 8
2 2, 3, 6, 7, 9, 12
3 8 Victor Ruda
4 6, 7, 10

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 2,00 kr =
144,00 kr

DD
3
8

Senast redigerad av anderna den 2013-04-23 klockan 11:14.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 11:14   #9
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Följer upp ditt spår M.

2, 5, 7
2, 6, 11, 12
11 Lovande ord, chansspik
6, 12, 13

72kr
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 11:24   #10
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Där hade man tur, plockade bort 4 pga galopprisken. Trodde dock det skulle komma i starten
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 11:36   #11
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

En liten LD. Vill även meddela att Expekt har en spännande H2H i lopp 3:
Hagmyren/3
Ferdinand - Crazy Coyote Zenz

1 2.05 2 1.70


Datum: 2013-04-23
Bana: Hagmyren
Spelform: Lunch Dubbel, omg. 224

Avd Hästar
1 3, 6, 7, 12
2 5, 9

Vadet gäller startnummer

8 x 15,00 kr = 120,00 kr

Kvittonummer: 0580 BBB9 10B3 XXXX
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 12:04   #12
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Nu, liksom alla andra V4-omgångar man sitter med 3 rätt inför sista så ryker man!
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 12:08   #13
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 374
Sharp$: 2502
Standard

håller tummarna för dig marvel...snygg spik...du sjöar
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 12:40   #14
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marvel Visa inlägg
Nu, liksom alla andra V4-omgångar man sitter med 3 rätt inför sista så ryker man!
Synd Marvel du var bättre ät finare öde
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 12:48   #15
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

instämmer, snygg spik Marvel
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td