Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-28, 23:25   #38
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Asså kan du förklara vad spelaromsättningen har i min frågeställning att göra? INGET.

För att förtydliga för folk som uppenbarligen gått i särskolan. Jag har inte någonsin sagt att inte rätt information ska ges. Jag har heller aldrig kallat spelare oviktiga.

Det är ett problem att omsättningen går ner MEN sverige har fortfarande en enorm hög omsättning på trav.
Det stora problemet för en levande travsport i framtiden är INTE att omsättningen inte ökar år för år utan att hästägare MINSKAR drastiskt och de få som blir kvar går över till de större proffsen. Frågan valfri amatörtränare eller mindre proffstränare bortsett från Reden så kommer ni förstå!!!

Men det märks tydligt att de flesta här inte gillar SPORTEN och CHARMEN med TRAVET utan bara gillar att spela en 500 från socbidraget varje vecka

Har lille DavidP hört talas om marknadsekonomi - tillgång och efterfrågan?

Vill ingen spela på kusarna, för att de kanske inte körs för bästa placering eller att hästägaren givit uttryckliga order om att pisken får inte läggas på mitt lilla sto - hon kan ju gå sönder - var skulle travsporten och hästägarna då befinna sig?

Skärpning! Ingen breddsport utan spelet - var tror du matlapparna kommer ifrån?

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat