Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-14, 15:05   #7
Djees

Djeess avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 203

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte skriva lite tankar, har kollat runt i ett par timmar nu och kommit fram med vilka matcher jag eventuellt bettar på.

New York Rangers - Ottawa Senators

Usel form hos sens. 3 senaste borta matcherna har slutat 6-1, 4-1 och 5-2. Rangers drog ut matchen mot devils till straffar, efter storspel av Lundqvist. Ottawa dras ju med skador på både Alfie och Spezza och nu ska de få hål på Lundqvist...njae?

Lite osäker om 1.95 rak är värt det, men får se.

Phoenix Coyotes - New Jersey Devils

Gillar NJ ML här. Phoenix har förlorat de 4 senaste hemmamatcherna, devils har vunnit de 3 senaste borta matcherna och senast tog man en vinst genom straffar mot rangers. Brodeur och Lunkan storspelade.

Måste kolla upp lite andra saker här, men 1.77 ML är helt okej.

Toronto Maple Leafs - Philadelphia Flyers

Senaste 10 Toronto : 2-7-1 , Senaste 10 Flyers : 8-1-1

Flyers spelar grymt just nu och jag sätter inte pengar emot ett lag som går bra. De här lagen möttes hos flyers för en vecka sedan och då vann flyers med 6-2. Efter det har Leafs förlorat mot Buffalo, Penguins och senaste canes. Jag har spelat emot Leafs de senaste 3 matcherna och fortsätter med det. Flyers tar det här.

Tänker inte slita mig i håret efteråt att jag inte tog ML, Så det får bli Flyers ML till 1.70

Finns ett par underdogs som kan vinna. Kanske bli de här tre jag spelar på får se.
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat