Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-13, 12:01   #1
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Djees dagbok (NHL)


Hoihoi!

En till dagbok bland alla....4. Kommer igen grabbar, lite fler! Vi är trotsallt 700 medlemmar.

Lite info om mig då, Spelar nästan bara på NHL, må hända att jag ryggar någon då och då som jag litar på och tycker känns vettig. NHL har gått bra hittills ligger på 20-5-1. Medeloddset gissar jag runt 1.85...

Däremot kommer jag börja på 0 nu i dagboken. Kommer även köra med units så ni vet om jag plussar eller inte(Läs spelskolan om ni inte vet vad units är). Inge skitsnack i tråden om jag missar spel det var anledningen till att jag slutade reka förra gången.


Sitter just nu och letar efter NHL spel och kommer göra det ett par timmar framöver, spelen läggs väl ut ikväll.
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 12:07   #2
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Skall bli intressant att folja..Manga Hockeydagbocker, bra sa kan man fa bra utbyte ocksa...
Lycka till med spelen i den sport som jag finner mest intressant
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 12:30   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Kul med en till som har startat dagbok ska bli roligt att följa dig


Lycka till!
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 12:32   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 7
Standard

sound gooood keep it up!
ROSSE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 17:59   #5
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir ett spel inatt.

Anaheim ML @ 1.70 3u

Känner att den känns vettig. Boston dras med skador på Marc Savard och Patrice Bergeron. Hiller är het framför kassen just nu och släpper inte många returer...Getzlaf, Selänne och Koivu fixar det här. 4-2?

Kom just från tandläkaren och har en otrolig tandvärk, orkar inte skriva något mer. Ni får lita på mig.

Kommer även spela Pittsburgh ML, men inget jag rekar utan jag väljer det endast för att det var min första instinkt. Jag vet att många andra tänker på flames, så rygga dem istället.


Hoppas på en 1-0 natt,
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 08:50   #6
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skön natt, Lyckades pricka in alla matcher, Anaheim ML, Pitts ML, Minnesota ML och en dubbel med Caps ML/Pitts u5.5. Synd att jag inte "våga" posta pitts ml, ville inte splittra eventuella ryggare.


1-0 / +2.1units

Idag blir det minst 2 matcher skulle jag tro.
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 14:05   #7
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte skriva lite tankar, har kollat runt i ett par timmar nu och kommit fram med vilka matcher jag eventuellt bettar på.


New York Rangers - Ottawa Senators

Usel form hos sens. 3 senaste borta matcherna har slutat 6-1, 4-1 och 5-2. Rangers drog ut matchen mot devils till straffar, efter storspel av Lundqvist. Ottawa dras ju med skador på både Alfie och Spezza och nu ska de få hål på Lundqvist...njae?

Lite osäker om 1.95 rak är värt det, men får se.


Phoenix Coyotes - New Jersey Devils

Gillar NJ ML här. Phoenix har förlorat de 4 senaste hemmamatcherna, devils har vunnit de 3 senaste borta matcherna och senast tog man en vinst genom straffar mot rangers. Brodeur och Lunkan storspelade.

Måste kolla upp lite andra saker här, men 1.77 ML är helt okej.


Toronto Maple Leafs - Philadelphia Flyers

Senaste 10 Toronto : 2-7-1 , Senaste 10 Flyers : 8-1-1

Flyers spelar grymt just nu och jag sätter inte pengar emot ett lag som går bra. De här lagen möttes hos flyers för en vecka sedan och då vann flyers med 6-2. Efter det har Leafs förlorat mot Buffalo, Penguins och senaste canes. Jag har spelat emot Leafs de senaste 3 matcherna och fortsätter med det. Flyers tar det här.

Tänker inte slita mig i håret efteråt att jag inte tog ML, Så det får bli Flyers ML till 1.70



Finns ett par underdogs som kan vinna. Kanske bli de här tre jag spelar på får se.
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 14:32   #8
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jepp det får bli de spelen...tidigt men jag kommer inte ha tid att fixa runt innan matchstart.


Rangers 1:a rak @ 1.95 3u
PHI Flyers ML @ 1.70 3u
NJ Devils ML @ 1.77 3u


Kommer även spela Montreal ml(2u),om ni vill rygga mig helt.


GL, skulle däremot vänta in Gambler & Co rekar. Som sagt tidiga spel.
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 14:51   #9
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Ser intressant ut...Ar inne pa samma spar som dig...Tankte oppna en NHL trad sanrt och lagga upp en del tankar och spel dar...

Lycla till
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 08:26   #10
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

0-3 Herregud va dåligt...Kändes kan jag säga...Prickade in Montreal i alla fall.


1-3 / -6.9 units
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td