Citat:
Ursprungligen postat av Lorentzen
Hei.
Prøver å få mitt filter til å fungere, men får det ikke til.
Her er link: sharps.se/spreadsheet/nevovegzii
(Måtte ta bort linken, da jeg ikke har tre innlegg enda)
Når jeg legger ut et spill, f.eks fra Tippeligaen så oppdateres ikke mitt filter "Tippeligaen".
Vet noen hvorfor? Har laget et eget filter med Tippeligaen der Liga: *Tippeligaen*. Denne krysses også av når jeg skal legge til spillet, i ligaen *Tippeligaen* men likevel så vil ikke filteret oppdatere seg.
Om dere har problem med å forstå norsken, si gjerne i fra, så kan jeg prøve å skrive på svensk det jeg klarer.
|
Så ser ditt filter ut så inte så konstigt du inte hittar nåt

:
att börja med om du ska hitta en sport som som heter "Fotball" måste du också skriva det i matcherna du matar in, nu står det "Fotboll" och redan därför kan inte filtret hitta nån träff.
Att fylla i "Alle" betyder att filtret endast tar lag/bookmaker osv som heter "Alle"
Lämna de tomt så får du samtliga lag/bookies. Så vet jag inte va du har för siffror andra rutor, rensa dom.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."