Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-10, 19:04   #61
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Tack för svaren Robin och Henke! Då var ett ilandsproblem löst iallafall

Och sen en till mig själv, detta borde man ha begripit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 19:06   #62
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag vill filtrera mina totals efter den spelade totalen dvs ett filter för över 2.25 etc.

Går det och i så fall hur gör jag?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 19:10   #63
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Är väl samma princip som med när man samma sak med AH spel.

Du får skriva OVER i Tecken rutan och sen 2.25 i Tecken2 rutan
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 13:13   #64
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Hur får jag mina spel att hamna i filtret? Vill ha ett filter för varje liga. Tex Serie A, Allsvenskan osv. Vad gör jag för fel?
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 13:22   #65
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Om du vill ha ett för Premier League hade jag skrivit Premier League som namn på filtret, Fotboll i sport rutan, England i landrutan och Premier League i liga rutan. Skriver med sport och land då det finns fler olika Premier League likadant finns det flera olika Allsvenskan (Fotboll, Hockey, Handboll osv)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 13:41   #66
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Hur får jag mina spel att hamna i filtret? Vill ha ett filter för varje liga. Tex Serie A, Allsvenskan osv. Vad gör jag för fel?
Championship räcker väl så tex




Beror ju sedan på lite hur du fyllt i, har du tex serie A matcher i listan som
"Seria A" och "SeriaA" så måste du lägga båda i filtret.
Har du land skrivet på två olika vis, tex "Suomi" och "Finland" så måste du ha båda i filtret
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-13, 01:08   #67
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 387
Standard

Hei.

Prøver å få mitt filter til å fungere, men får det ikke til.

Her er link: sharps.se/spreadsheet/nevovegzii
(Måtte ta bort linken, da jeg ikke har tre innlegg enda)

Når jeg legger ut et spill, f.eks fra Tippeligaen så oppdateres ikke mitt filter "Tippeligaen".

Vet noen hvorfor? Har laget et eget filter med Tippeligaen der Liga: *Tippeligaen*. Denne krysses også av når jeg skal legge til spillet, i ligaen *Tippeligaen* men likevel så vil ikke filteret oppdatere seg.

Om dere har problem med å forstå norsken, si gjerne i fra, så kan jeg prøve å skrive på svensk det jeg klarer.
Lorentzen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-13, 01:30   #68
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lorentzen Visa inlägg
Hei.

Prøver å få mitt filter til å fungere, men får det ikke til.

Her er link: sharps.se/spreadsheet/nevovegzii
(Måtte ta bort linken, da jeg ikke har tre innlegg enda)

Når jeg legger ut et spill, f.eks fra Tippeligaen så oppdateres ikke mitt filter "Tippeligaen".

Vet noen hvorfor? Har laget et eget filter med Tippeligaen der Liga: *Tippeligaen*. Denne krysses også av når jeg skal legge til spillet, i ligaen *Tippeligaen* men likevel så vil ikke filteret oppdatere seg.

Om dere har problem med å forstå norsken, si gjerne i fra, så kan jeg prøve å skrive på svensk det jeg klarer.



Så ser ditt filter ut så inte så konstigt du inte hittar nåt :
att börja med om du ska hitta en sport som som heter "Fotball" måste du också skriva det i matcherna du matar in, nu står det "Fotboll" och redan därför kan inte filtret hitta nån träff.

Att fylla i "Alle" betyder att filtret endast tar lag/bookmaker osv som heter "Alle"
Lämna de tomt så får du samtliga lag/bookies. Så vet jag inte va du har för siffror andra rutor, rensa dom.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-13, 09:46   #69
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 387
Standard

Nå funket det, boored. Tack så mycket! Lykke til med spillene fremover.


Edit av KP. Offtopic bortredigerad.
Lorentzen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-13, 16:44   #70
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 387
Standard

Siste spørsmål. Er det noe spesielt man må gjøre for å få det til å funke med Parlays? Prøvde å få min tennis-dobbel inn i "Tennis-filteret", men den vil bare oppdatere seg om jeg spiller singel og ikke dobbel.
Lorentzen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 17:43   #71
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Någon som kan hjälpa mig med vad som är fel här? På något vänster så är det endast Europa league matcherna som visas? När jag lagt in Champions League matcherna i sheeten så heter dom Champions League också.

http://www.n0.se/v/f/8bd46_namnls.jpg

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 18:57   #72
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Någon som kan hjälpa mig med vad som är fel här? På något vänster så är det endast Europa league matcherna som visas? När jag lagt in Champions League matcherna i sheeten så heter dom Champions League också.

http://www.n0.se/v/f/8bd46_namnls.jpg

funkar bra för mig iaf? du har väl nåt mellanslag/tom rad i nån filterbox?
Spoiler:


Citat:
Ursprungligen postat av Lorentzen Visa inlägg
Siste spørsmål. Er det noe spesielt man må gjøre for å få det til å funke med Parlays? Prøvde å få min tennis-dobbel inn i "Tennis-filteret", men den vil bare oppdatere seg om jeg spiller singel og ikke dobbel.
skiv "parlay" i den boxen som motsvarar var parley står i listan
om de nu var liga- eller land-kolumen den texten hamnar i vid parlayande
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2013-05-22 klockan 19:03.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 16:25   #73
 
Reg.datum: sep 2012
Ort: Glimåkra
Inlägg: 25
Sharp$: 907


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hejsan! Jag undrar om här finns nån klok själ som skulle vilja hjälpa mig med en sak. Jag undrar om man kan få in 2 eller flera rekare i exempelvis en Trilling, men sedan att dom olika Rekarna kommer in i olika filter.

Vi är tre personer i ett hockeylag som tänkte oddsa lite under säsongen.

Så t.ex, om jag skulle hitta en match och en av dom andra en annan och vi väljer att gör det till en dubbel så skulle jag gärna vilja få in att vi 2 som valde matcherna att det skulle visas på Mitt respektive den andres persons Filter.

Som tävlingsmänniskor vore det ju bedrövligt att inte kunna jämföra oss med varandra och lite lätt berätta för "förloraren" hur dålig han är, eller komma till träningen o slänga i ansiktet hur bra man är

Hoppas ni förstår vad jag menar
__________________
Här hade jag velat att det skulle stått något väldigt vist

Senast redigerad av Whemme1 den 2013-09-11 klockan 16:29.
Whemme1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 14:19   #74
 
Maxies avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 136


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är väl medveten om hur man för in filter osv men i mitt nya sheet verkar "+"-tecknet ha sprungit iväg och gömt sig. Har försökt rensa kakor och tömt cache utan lycka. Vad kan problemet vara?
Maxie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 16:22   #75
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Försöker filtrera mina spel månadsvis, antar att jag ska skriva i datumraden men har provat alla varianter utan att lyckas. T ex 130101-130131
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td