Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-13, 09:19   #901
schtek

schteks avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 6887
Standard

Håller med robfri där. Man kan inte bara ha låg% men visst tycker jag vi ska ha potential i systemet till stora pengar. Det tycket jag vi haft också. Och som vi alla vet så brukar 4 fotbollsmatcher ge bra betalt.att tex. häcken gör 4 mål idag känns som en på miljonen om man väger in hur det har sett ut och hur helsinborg har spelat. (Kanske jag får äta upp senare) man vill ju gärna att det ska smälla i varje match och att man står som ensam vinnare, men realistiskt är det inte direkt. Lite som med hästarna. Man vill jobba in en 10oddsare eller mer i varje lopp men likt förbannat vinner minst 1-3 favoriter "varje gång". Jag tycker att man får vikta lite mer åt något lag på bomben för att få med lite mer tecken. Tex. Örebro - Degerfors. Först kanske vi tar ställning att båda lagen gör mål och att det blir målrikt. 1,2 på degerfors där 2an rensar rätt bra. Och sedan med lite gardering 1,2,3,4 där 4an är det roliga tecknet. Nu ser jag att 1 på Örebro är rätt lite streckad och då kanske man inte vill ta bort 2-1 till degerfors då det rensar bra och är en kombination bara.
Lite av mina tankar bara
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat