Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-13, 13:46   #921
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Kör på du

Jag tycker BP-matchen känns vansklig i det förslag du ger, jag skulle nog vilja lägga mig på 1,2,3 för BP och 0,1 på Gefle.

Sen har jag svårt att se hur Häcken ska lyckas göra 3 mål borta mot HIF men kul streckprocent på den. Frågan är dock om vi har råd med den?

Öster-Åtvid tror jag blir målsnålt, skulle kunna tänka mig att lägga mig på 0,1 på Öster och 0,2 och kanske 3(6%) på Åtvid.

0:an på Degerfors känns inte kul till 44%. Tror inte Degerfors vinner matchen, men man kanske kan göra mål?
Jag har i min tur svårt att se BP göra 3 på Gefle. BP har hittills inte gjort fler än 2 mål och det var mot Mjällby och Öster. Gefle har släppt in 2 eller fler mål i 4 matcher i år. Man förlorade borta mot Helsingborg i cupen och där gjordes trean på kontring i öppet mål efter att Gefle lyft upp målvakten i jakt på kvittering. Man förlorade mot Nkpg med 2-1, avgörandet med en man mindre på plan. Man förlorade mot AIK med 1-2, avgörandet på stopptid och man har förlorat mot Helsingborg med 5-1 och där släppte man de sista två med en man mindre.

Tror det är mycket svårt för BP att göra tre på ett försvarsinriktat och krigande Gefle, man är inte i klass med HIF, AIK eller ens Norrköping... Men större under har ju skett Edit: Såg nu dessutom att BP har alldeles för få avslut för att göra många mål; man snittar strax under 6 avslut per match...

Jag skulle nog ge Häcken större möjlighet till 3 mål än BP, även med hänsyn till motståndet.

Jag är också inne på att Degerfors kan mäkta med ett mål, där kanske man kan spika?

Senast redigerad av slindoffer den 2013-05-13 klockan 13:54.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat