Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-15, 18:26   #17
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Det fattar ni väl att de inte kommer strypa användandet utav Jokersystemet och liknande reduceringsprogram, som gemene man använder sig utav... Det är ju bara de stora volymerna, särskilt från utlandet de vill åt...
Såklart de kan strypa spel från de som använder sig av reduceringsprogrammen fullt ut, det är ju det det handlar om...de som lägger miljoner på dagsbasis har väl förmodligen egenutvecklade programvaror för reducering men principen är densamma.

Det värsta är ju att det blir helt godtyckligt så länge de inte sätter upp tydliga gränser för vad som är tillåtet. Tycker de att jag tagit hjälp av datorn för mycket när jag reducerat ett system som går in kan de helt enkelt vägra att dela ut vinsten med hänvisning till att de räknar det som ett "robotspel". Nu tror jag inte att de kommer göra det, men bara att de har möjligheten att ogiltigförklara spel i efterhand på så luddiga grunder är förkastligt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat