Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-15, 18:30   #18
Pilkast
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Såklart de kan strypa spel från de som använder sig av reduceringsprogrammen fullt ut, det är ju det det handlar om...de som lägger miljoner på dagsbasis har väl förmodligen egenutvecklade programvaror för reducering men principen är densamma.

Det värsta är ju att det blir helt godtyckligt så länge de inte sätter upp tydliga gränser för vad som är tillåtet. Tycker de att jag tagit hjälp av datorn för mycket när jag reducerat ett system som går in kan de helt enkelt vägra att dela ut vinsten med hänvisning till att de räknar det som ett "robotspel". Nu tror jag inte att de kommer göra det, men bara att de har möjligheten att ogiltigförklara spel i efterhand på så luddiga grunder är förkastligt.

Klart de KAN, men kommer inte göra detta! Sedan kommer de ju alltid ligga efter då det bara är att konstruera ett program som gör att man samordnar ett antal konton så att alla system fördelas över dessa, dvs. de stora volymerna blir fördelade över xx-antal konton med (självklart) olika användare...

Sedan håller jag helt med dig i det andra stycket - bara känslan av att detta kan vara möjligt är ju bra "scary"!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat