Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-26, 15:30   #4
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Var längesen jag och Gb hade en sån här tråd och vi tyckte båda att det skulle vara kul att starta upp en tråd. Kommer diskutera olika matcher här och är det någon match ni undrar över så är det bara att fråga.

Copy-paste från mitt PM till Gb:
Det enda jag kollat igenom är den spanska ligabasketen och jag gillar både Real Madrid och Barcelona. Real Madrid kanske vilar spelare men dom har en riktigt bra bänk, laget spelar verkligen den basket dom ska spela och dom har bra momentum så -4.5 ser verkligen intressant ut, tror jag spelar den för 5u. Barcelona kommer krossa stackars Fuenlabrada men 18.5p är för högt, funderar på ett 1st quarter bet på Barcelona då jag ser dom komma ut riktigt starkt och bygga ledning. Det har varit "tighta" matcher mellan dessa lag innan men Barcelona har vunnit nästan varenda 1st quarter.

Han hade en del spel i sin dagbok och jag rekommenderar alla att kolla upp dom, speciellt spelen i engelska basketligan där han är kung.
Om det är mig du menar ang England så ska vi inte överdriva nu Har väl gått sisådär.... Går in på Real Madrid jag också. Kan ang matchen tillägga att Real Madrid vann säsongens tidigare möte med 84-70 (hemmaplan). Dock har Badalona rätt nyligen bytt tränare. Badalona hade innan dess förlust-streak på sju matcher. Nu har man lyckats vinna de två senaste matcherna, dock mot betydligt enklare motstånd än Real M. Lirar Real Madrid-4.5, 3u, 1.893 (pinnacle).

Edit: ska även tillägga att Real M har två MKT viktiga matcher nästa vecka i E.L mot Regal Barcelona, och man kommer säkert vila en del spelare, men som papak är inne på så har man en bra bänk och borde kunna fixa spreaden mot Badalona iaf. Ska även nämnas att man vann mot just Regal på bortaplan i veckan, vilket måste anses som väldigt starkt, så sålänge man går in med fullt fokus för matchen imorgon bör Real vinna.

Senast redigerad av Gb den 2010-03-26 klockan 15:42.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat