Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-29, 23:53   #156
messijah

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Trodde att det bara var till DN? Men skitsamma de puffade nog på en del, nåt måste alla journalister göra medan de gömmer sig i sina fina vita förorter.
Om inte annat så fick det dom till att skriva om honom. Nu kan jag inte skriva mer för han känner inte alltför många som spelar på sporter for a living och håller på mff. Ja, mannen, gör det något? Du sa det själv i en intervju så det är inte så att jag släpper en bomb!?!

Hahaha, det är helt sjukt at du läser det när jag skrivit det, det blir rundgång typ!

VA?

Nej?

Va?

http://www.youtube.com/watch?v=ej_IPOfy69c

Fan, nu kom jag OT, jag är fortfarande intresserad över mitt agerande på dagens derby då jag inte är van vid att hålla tillbaka då jag inte bryr mig det minsta vad motparten tycker. Men nu känner jag att jag gjorde något någorlunda sansat och undrar om det var en respektabel reaktion? Hur ska man reagera när någon bajsar på en "äldre" person som sitter och hejar på sitt lag och får en öl hälld över sig?

Senast redigerad av messijah den 2013-05-29 klockan 23:55. Anledning: blev ju fel låt...
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat