Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-04, 12:07   #19
Juret

Jurets avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
"Nån som vet om det går hitta statistik på i vilka ligor(fotboll, hockey etc) där underdogs vinner oftast? "

Vad är det som är svårt att förstå med denna fråga? Snälla berätta!

Påstår jag att jag vill veta vart flest underdogs vinner för att jag rakt av ska spela alla dogs just i dessa ligor? Snälla, berätta för mig hur i h-vetet du kan tyda min fråga så? Läser du det du vill läsa?

Att svara konstruktivt på min fråga är väl ändå att ge tips på vart jag ev kan hitta den statistiken, inte att säga att jag inte kan betting. Jösses....

Är det nu så att nån inte förstår min fråga, säg då det så ska jag försöka vara tydligare, men dra inte in spelteori i detta sammanhanget då du/många andra inte har en susning varför jag vill veta detta.
Jag förstår den inte eftersom en underdog är alla lag med vinschans under 50% för två utfall, hur ska du räkna vilken sport underdogs oftast vinner? Det kommer bli den sport där lagen är jämnast eftersom de då vinner nära 50% av matcherna om det är jämnt mellan lagen.