Ämne: megabomben
Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-05, 11:18   #51
Semicolon

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg

0,1,2
0,1,2

1,2,3,4
0,1

0,1,2,3
0,1,2

0,1
1,2,3

Reducera bort 1-1 i Belgien matchen. Då landar vi på 4536, tar vi därefter bort Ryssland eller Österrike så landar vi under 3500.

Känner också att vi kan ta bort 2:an på Tjeckien. Italien kommer förmodligen ställa upp med en 3-5-2. Man spelar likt Juventus och försvaret består enbart av Juventus spelare med Barzagli, Bonucci och Cheillini dessutom har man Buffon i mål. Som vi vet var Juventus de lag som släppte in minst mål i Serie A. Tror absolut inte man släpper till 2 mål på bortaplan. Italienarna är väl kända för sin defensiv.

Känns bättre att ta med 1:an på Serbien och ta bort 2:an på Tjeckien samt 3:an på Sverige. Det är trots allt bortaplan och anfallsspelet har inte glänst riktigt som Semicolon nämnde

Tittar vi på streckprocenten är det dock värt att 0:a Serbien, det måste jag hålla med om
Tycker ju att det här är en långt mycket bättre rad än övriga förslag, men, men. Att flytta 4:an från Belgien till Italien tycker jag känns bra vanskligt. Belgarna vann 3-0 borta och jag håller det för bra mycket troligare att de gör 4 baljor hemma på serbien än att Italien som kommer gå för 1-0, gör 4 mål på ett hemmalag som endast släppt in 4 mål totalt. 6% på belgarna och 1% på italien. Vill man ha kvar 1%:aren på Italien så släpper jag hellre 3:an på sverige.

Österrike är alltså före oss i kvalgruppen, visserligen en match mer spelad. Man snittar mindre än ett insläppt per match. Visst, kanske gör Zlatan 3 drömmål, men om man ska vara ärlig så ser jag inte mycket värde i 3:an på Sverige till 13%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zegol (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat