Dags att ta tag i detta ordentligt nu. Känns som en svårbedömd omgång, men spontant så är det väl en del nollor som känns streckvärda.
Österrike - Sverige: 0,1,2,3 - 0,1,2
Får verkligen inte kläm på denna. Båda lagen kan ju vinna men tycker Österrike är rättmätiga favoriter. Sverige har verkligen inte imponerat det senaste och även om vi fick 4-4 mot Tyskland så var det snarare tyskarna som vek ner sig totalt än något annat. Tycker svenska nollan är undervärderad till 16% och jag har faktiskt svårt att se Sverige göra ens 2 mål med tanke på de senaste insatserna.
Belgien - Serbien: 0,1,2,3 - 0,1 (Ej bortavinst)
Belgien imponerar och ångar på mot VM. Serbien har haft stora problem och inför senaste matchen mot Skottland skrevs det om mycket låg moral och missnöje med tränare Mihajlovic som ändrat om i startelvan inför varje match och även gjort sig ovän med spelare som därför inte varit med i landslaget. Tycker ändå Belgiens nolla kan vara aktuell, Ivanovic, Subotic och Nastasic är duktiga försvarare och har de en bra dag skulle man nog kunna nolla Belgien. Inte så troligt, men till 7% är det ett intressant tecken imo.
Portugal - Ryssland: 1,2 - 0,1,2
Ryssland vann hemmamötet med 1-0 och Portugal står inte riktigt att känna igen. Kvaliteten finns ju dock där och de bör göra mål. Ryssarnas kontringsfotboll ska inte underskattas och ytorna kommer finnas så även de bör ha god chans att gör mål.
Tjeckien - Italien: 0,1,2 - 0,1,2 (Ej hemmaseger)
Tror att detta är heltäckt. Möjligt undantaget Italiens 3:a men de bör spela ganska defensivt och får de ledningen kommer de bevaka den. Italiens nolla och Tjeckiens tvåa intressanta tecken.
Kan tänka mig spika Serbiens nolla för att få mer utrymme i andra matcher. Kan även tänka mig plocka bort Tjeckiens tvåa för samma ändamål.