Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-04, 09:14   #1021
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Avvaktar lite med att börja sia om fredagen tills dess att det rullar in lite mer stålars och streckprocenten börjar sätta sig. Men känns spontant som man kan gå kort i Sverige-matchen...
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 11:13   #1022
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Avvaktar lite med att börja sia om fredagen tills dess att det rullar in lite mer stålars och streckprocenten börjar sätta sig. Men känns spontant som man kan gå kort i Sverige-matchen...
På Sverige då eller?

1 mål senaste 3 matcherna imponerar!

Österrike 1,2,3 - Sverige 1,0?

Edit: Österrike har ju dock en tendens att även släppa in mål, så frågan är om inte detta är en match där man inte ska gå kort.

Österrike 1,2,3 - Sverige 1,2,3

Senast redigerad av slindoffer den 2013-06-04 klockan 11:14.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 12:30   #1023
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Nästa bomb på fredag 7/6, 500K extra i potten

1. Österrike - Sverige
2. Belgien - Serbien
3. Portugal - Ryssland
4. Tjeckien - Italien
Någon match som jag tycker man skall gå kort i är Serbien .
Sedan tror ja inte Sverige släpper in mer än 1 mål heller , Tror mkt väl kan blir lika tråkigt som Irland 0-0 1-1 typ , Måste match för bägge lagen .
Men skall något av lagen göra mkt mål så ser ja att Sverige gör d .
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 13:48   #1024
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Ska vi spika en nolla är det väl på Serbien, verkar inte vara bra på att göra mål borta. Sverige vinner med 3-1!
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 10:38   #1025
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Dags att ta tag i detta ordentligt nu. Känns som en svårbedömd omgång, men spontant så är det väl en del nollor som känns streckvärda.

Österrike - Sverige: 0,1,2,3 - 0,1,2

Får verkligen inte kläm på denna. Båda lagen kan ju vinna men tycker Österrike är rättmätiga favoriter. Sverige har verkligen inte imponerat det senaste och även om vi fick 4-4 mot Tyskland så var det snarare tyskarna som vek ner sig totalt än något annat. Tycker svenska nollan är undervärderad till 16% och jag har faktiskt svårt att se Sverige göra ens 2 mål med tanke på de senaste insatserna.

Belgien - Serbien: 0,1,2,3 - 0,1 (Ej bortavinst)

Belgien imponerar och ångar på mot VM. Serbien har haft stora problem och inför senaste matchen mot Skottland skrevs det om mycket låg moral och missnöje med tränare Mihajlovic som ändrat om i startelvan inför varje match och även gjort sig ovän med spelare som därför inte varit med i landslaget. Tycker ändå Belgiens nolla kan vara aktuell, Ivanovic, Subotic och Nastasic är duktiga försvarare och har de en bra dag skulle man nog kunna nolla Belgien. Inte så troligt, men till 7% är det ett intressant tecken imo.

Portugal - Ryssland: 1,2 - 0,1,2

Ryssland vann hemmamötet med 1-0 och Portugal står inte riktigt att känna igen. Kvaliteten finns ju dock där och de bör göra mål. Ryssarnas kontringsfotboll ska inte underskattas och ytorna kommer finnas så även de bör ha god chans att gör mål.

Tjeckien - Italien: 0,1,2 - 0,1,2 (Ej hemmaseger)

Tror att detta är heltäckt. Möjligt undantaget Italiens 3:a men de bör spela ganska defensivt och får de ledningen kommer de bevaka den. Italiens nolla och Tjeckiens tvåa intressanta tecken.


Kan tänka mig spika Serbiens nolla för att få mer utrymme i andra matcher. Kan även tänka mig plocka bort Tjeckiens tvåa för samma ändamål.

slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 14:33   #1026
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Dags att ta tag i detta ordentligt nu. Känns som en svårbedömd omgång, men spontant så är det väl en del nollor som känns streckvärda.

Österrike - Sverige: 0,1,2,3 - 0,1,2

Får verkligen inte kläm på denna. Båda lagen kan ju vinna men tycker Österrike är rättmätiga favoriter. Sverige har verkligen inte imponerat det senaste och även om vi fick 4-4 mot Tyskland så var det snarare tyskarna som vek ner sig totalt än något annat. Tycker svenska nollan är undervärderad till 16% och jag har faktiskt svårt att se Sverige göra ens 2 mål med tanke på de senaste insatserna.

Belgien - Serbien: 0,1,2,3 - 0,1 (Ej bortavinst)

Belgien imponerar och ångar på mot VM. Serbien har haft stora problem och inför senaste matchen mot Skottland skrevs det om mycket låg moral och missnöje med tränare Mihajlovic som ändrat om i startelvan inför varje match och även gjort sig ovän med spelare som därför inte varit med i landslaget. Tycker ändå Belgiens nolla kan vara aktuell, Ivanovic, Subotic och Nastasic är duktiga försvarare och har de en bra dag skulle man nog kunna nolla Belgien. Inte så troligt, men till 7% är det ett intressant tecken imo.

Portugal - Ryssland: 1,2 - 0,1,2

Ryssland vann hemmamötet med 1-0 och Portugal står inte riktigt att känna igen. Kvaliteten finns ju dock där och de bör göra mål. Ryssarnas kontringsfotboll ska inte underskattas och ytorna kommer finnas så även de bör ha god chans att gör mål.

Tjeckien - Italien: 0,1,2 - 0,1,2 (Ej hemmaseger)

Tror att detta är heltäckt. Möjligt undantaget Italiens 3:a men de bör spela ganska defensivt och får de ledningen kommer de bevaka den. Italiens nolla och Tjeckiens tvåa intressanta tecken.


Kan tänka mig spika Serbiens nolla för att få mer utrymme i andra matcher. Kan även tänka mig plocka bort Tjeckiens tvåa för samma ändamål.

Väl skrivet rakt igenom, tror väl ganska så exakt som du skrivit, enda ja har att tillföra är väl isf att ja inte är säker på att Portugal gör mål, samt som du även skriver tror ja inte Tjeckien gör 2 mål.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 07:06   #1027
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Dags att ta tag i detta ordentligt nu. Känns som en svårbedömd omgång, men spontant så är det väl en del nollor som känns streckvärda.

Österrike - Sverige: 0,1,2,3 - 0,1,2

Får verkligen inte kläm på denna. Båda lagen kan ju vinna men tycker Österrike är rättmätiga favoriter. Sverige har verkligen inte imponerat det senaste och även om vi fick 4-4 mot Tyskland så var det snarare tyskarna som vek ner sig totalt än något annat. Tycker svenska nollan är undervärderad till 16% och jag har faktiskt svårt att se Sverige göra ens 2 mål med tanke på de senaste insatserna.

Belgien - Serbien: 0,1,2,3 - 0,1 (Ej bortavinst)

Belgien imponerar och ångar på mot VM. Serbien har haft stora problem och inför senaste matchen mot Skottland skrevs det om mycket låg moral och missnöje med tränare Mihajlovic som ändrat om i startelvan inför varje match och även gjort sig ovän med spelare som därför inte varit med i landslaget. Tycker ändå Belgiens nolla kan vara aktuell, Ivanovic, Subotic och Nastasic är duktiga försvarare och har de en bra dag skulle man nog kunna nolla Belgien. Inte så troligt, men till 7% är det ett intressant tecken imo.

Portugal - Ryssland: 1,2 - 0,1,2

Ryssland vann hemmamötet med 1-0 och Portugal står inte riktigt att känna igen. Kvaliteten finns ju dock där och de bör göra mål. Ryssarnas kontringsfotboll ska inte underskattas och ytorna kommer finnas så även de bör ha god chans att gör mål.

Tjeckien - Italien: 0,1,2 - 0,1,2 (Ej hemmaseger)

Tror att detta är heltäckt. Möjligt undantaget Italiens 3:a men de bör spela ganska defensivt och får de ledningen kommer de bevaka den. Italiens nolla och Tjeckiens tvåa intressanta tecken.


Kan tänka mig spika Serbiens nolla för att få mer utrymme i andra matcher. Kan även tänka mig plocka bort Tjeckiens tvåa för samma ändamål.

Mycket kloka tankar!

Har dock svårt att se Sverige släppa in 3 mål mot Österrike, men streckprocenten på 3:an ser riktigt fin ut.

Belgiens nolla tycker jag verkligen vi ska försöka att få med! Tycker även att det finns värde i Serbiens 2:a om vi får utrymme till den.

3:an på Portugal ser oxå helt ok ut ur streckprocentsynpunkt.

Tjeckien-Italien känns heltäckt precis som du skriver
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 09:02   #1028
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Mycket kloka tankar!

Har dock svårt att se Sverige släppa in 3 mål mot Österrike, men streckprocenten på 3:an ser riktigt fin ut.

Belgiens nolla tycker jag verkligen vi ska försöka att få med! Tycker även att det finns värde i Serbiens 2:a om vi får utrymme till den.

3:an på Portugal ser oxå helt ok ut ur streckprocentsynpunkt.

Tjeckien-Italien känns heltäckt precis som du skriver
Sant, 3 på Österrike tror ja inte heller på, 0,1,2 på båda är täckt där. Sen bort med Tjeckiens 2a för att få med ngt kul streck ngn annanstans
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 09:10   #1029
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Väl skrivet rakt igenom, tror väl ganska så exakt som du skrivit, enda ja har att tillföra är väl isf att ja inte är säker på att Portugal gör mål, samt som du även skriver tror ja inte Tjeckien gör 2 mål.
Den tanken köper jag rätt av, ryssland brukar väl vara riktigt disciplinerade
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 09:21   #1030
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Mycket kloka tankar!

Har dock svårt att se Sverige släppa in 3 mål mot Österrike, men streckprocenten på 3:an ser riktigt fin ut.

Belgiens nolla tycker jag verkligen vi ska försöka att få med! Tycker även att det finns värde i Serbiens 2:a om vi får utrymme till den.

3:an på Portugal ser oxå helt ok ut ur streckprocentsynpunkt.

Tjeckien-Italien känns heltäckt precis som du skriver
Såg att jag missat lite i beräkningarna på mitt förslag då det hamnar på 3024 rader. Tar man bort 3:an på Österrike blir det 2268 rader.

Skulle man flytta över 2:an på Tjeckien till en 0:a på Portugal blir det 2835 rader då jag hade en reducering på Tjeckien.

Känns som om vi kan glömma 2:an på Serbien, då vi redan i nuläget måste få ner radantalet och det finns andra tecken som känns mer attraktiva isf. Undrar tom om vi inte ska försöka spika nånstans (here i go again) för att få utrymme med lite fler streck... Serbiens 0:a?

Portugal har i sina 10 senaste matcher hållit nollan 4 gånger; mot Spanien i EM, mot Azerbadjan x 2 och mot Panama. Ryssland har misslyckats med att göra mål 1 av de 10 senaste. Matchbilden blir (tror jag) sådan att ryssarna faller tillbaka och krymper ytor och låter portugiserna ha mycket boll. Det kommer öppna för kontringar vilket de är bra på. Alltså tar vi bort Rysslands 0:a?

Senast redigerad av slindoffer den 2013-06-07 klockan 09:27.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 09:45   #1031
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Österrike - Sverige: 0,1,2-0,1,2
Heltäckt?

Belgien - Serbien: 0,1,2,3,4-0
Tror Belgien har stor chans att nolla Serbien. Spikar gärna den till 44%.
https://www.sharps.se/forums/speldagb...14/#post255659

Portugal - Ryssland: 0,1,2,3-1,2
Ofta målrikt när Portugal spelar, ofta målsnålt när Ryssland gör det. Tror dock att Portugal passar Ryssland ganska bra och att de gör mål. Ryssland kan mycket väl spika igen, men Portugal har massor med kvalitet i laget och får de rätt start kan detta bli målrikt. Största risken med denna match är väl att Portugal får ett tidigt mål och inte behöver trycka på. Då kanske inte ryssarna gör något.

Tjeckien-Italien:0,1-1,2,3
Har svårt att se Italien gå mållösa och 10% på 3:an är mer streckvärt än 18% på 0:an imo.

2160 rader

Senast redigerad av slindoffer den 2013-06-07 klockan 09:46.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 10:21   #1032
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

747k omsatt just nu och det kan väl bli en bit över miljonen. streck% har satt sig något nu och här är lite tankar om matcherna...

Österrike - Sverige
Lurig match, jag klassar nog dessa två lag i samma division (med irland och flera). man har ju alltid en övertro på sverige, men detta känns som en jämn match. en zlatan på humör kan var skillnaden. det krävs dock att flera levererar. kanske båda lagen gör mål här, slutar 1-1, 1-2? med båda 0orna borde det vara täckt. och om någon 3a ska med borde ändå sverige ligga närmast. jag hoppas inte denna blir en repris på irland-matchen(0-0).

Belgien - Serbien
Belgien har varit väldigt stabila så här långt. släppt in 1 mål (1-1) mot kroatien som de delar förstaplatsen med. de har ett väldigt spännande och namnkunnigt lag där flera spelar levererar i premier league bla. vad sägs om backarna: kompany, vermaelen och vertonghen. mittfältarna: hazard, fellaini, dembele, witzel. anfallarna: benteke, mirallas.
Serbien får jag inget grepp på riktigt. kan väl knappast bli en av de bästa tvåorna. strul mellan förbundskapten och ledningen, angående spelaruttagningar m.m. har ett ungt lag med 2 välkända backar i ivanovic och kolarov. belgien vann förra mötet borta med 3-0. belgien har inte vunnit med några stora siffor annars i detta kval. spika 0an eller inte på serbien har diskuterats flitigt i det andra bolaget här på sharps. jag är lite kluven. 4an kan var rolig på belgien om serberna klappar ihop totalt.

Portugal - Ryssland
Portugal har inte imponerat, måste-match nu. jag gillar ryssland. de har spelat stabilt kommer väl som sagts innan få försvara sig och spela på omställningar som de gillar. jag skulle vilja vikta mot ryssland här. 3an känns rolig på ryssland. portugal: 0,1,2 ryssland: 1,2,3

Tjeckien - Italien
fördel italien men de brukar ju inte ösa på direkt. vet jag inte riktigt var man har tjeckien idag, men helt kassa är de väl inte? väntat resultat är väl typ 0-1. nu ska ju italien spela för-vm i sommar och kanske vill folk spela till sig en startplats och ta i lite extra även om de skulle leda med 1-0.
tjeckien: 0,1
Italien: 1,2,3
känns täckt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1), Sebkar (+1)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 12:12   #1033
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
747k omsatt just nu och det kan väl bli en bit över miljonen. streck% har satt sig något nu och här är lite tankar om matcherna...

Österrike - Sverige
Lurig match, jag klassar nog dessa två lag i samma division (med irland och flera). man har ju alltid en övertro på sverige, men detta känns som en jämn match. en zlatan på humör kan var skillnaden. det krävs dock att flera levererar. kanske båda lagen gör mål här, slutar 1-1, 1-2? med båda 0orna borde det vara täckt. och om någon 3a ska med borde ändå sverige ligga närmast. jag hoppas inte denna blir en repris på irland-matchen(0-0).

Belgien - Serbien
Belgien har varit väldigt stabila så här långt. släppt in 1 mål (1-1) mot kroatien som de delar förstaplatsen med. de har ett väldigt spännande och namnkunnigt lag där flera spelar levererar i premier league bla. vad sägs om backarna: kompany, vermaelen och vertonghen. mittfältarna: hazard, fellaini, dembele, witzel. anfallarna: benteke, mirallas.
Serbien får jag inget grepp på riktigt. kan väl knappast bli en av de bästa tvåorna. strul mellan förbundskapten och ledningen, angående spelaruttagningar m.m. har ett ungt lag med 2 välkända backar i ivanovic och kolarov. belgien vann förra mötet borta med 3-0. belgien har inte vunnit med några stora siffor annars i detta kval. spika 0an eller inte på serbien har diskuterats flitigt i det andra bolaget här på sharps. jag är lite kluven. 4an kan var rolig på belgien om serberna klappar ihop totalt.

Portugal - Ryssland
Portugal har inte imponerat, måste-match nu. jag gillar ryssland. de har spelat stabilt kommer väl som sagts innan få försvara sig och spela på omställningar som de gillar. jag skulle vilja vikta mot ryssland här. 3an känns rolig på ryssland. portugal: 0,1,2 ryssland: 1,2,3

Tjeckien - Italien
fördel italien men de brukar ju inte ösa på direkt. vet jag inte riktigt var man har tjeckien idag, men helt kassa är de väl inte? väntat resultat är väl typ 0-1. nu ska ju italien spela för-vm i sommar och kanske vill folk spela till sig en startplats och ta i lite extra även om de skulle leda med 1-0.
tjeckien: 0,1
Italien: 1,2,3
känns täckt.
Låter bra , Köps helt =)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 19:16   #1034
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Dagens försök

Österrike:1,2
Sverige:1,2,3
Matchen får inte sluta med hemmaseger

Belgien:0,1,2,3,4
Serbien:0,1
Matchen får inte sluta oavgjort

Portugal:0,1,2
Ryssland:1,2,3

Tjeckien:1,2
Italien:1,2,3

Låt oss hoppas att det blir målrikt i "rätt" matcher

Nu kör vi

http://liverattning.se/bomben/2013-0...pottsbombbolag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+5), V75fahlle (+1)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 20:03   #1035
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Var är nollorna i Sverige & Italien matcherna....
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td