Citat:
Ursprungligen postat av one
Mycket kloka tankar!
Har dock svårt att se Sverige släppa in 3 mål mot Österrike, men streckprocenten på 3:an ser riktigt fin ut.
Belgiens nolla tycker jag verkligen vi ska försöka att få med! Tycker även att det finns värde i Serbiens 2:a om vi får utrymme till den.
3:an på Portugal ser oxå helt ok ut ur streckprocentsynpunkt.
Tjeckien-Italien känns heltäckt precis som du skriver 
|
Såg att jag missat lite i beräkningarna på mitt förslag då det hamnar på 3024 rader. Tar man bort 3:an på Österrike blir det 2268 rader.
Skulle man flytta över 2:an på Tjeckien till en 0:a på Portugal blir det 2835 rader då jag hade en reducering på Tjeckien.
Känns som om vi kan glömma 2:an på Serbien, då vi redan i nuläget måste få ner radantalet och det finns andra tecken som känns mer attraktiva isf. Undrar tom om vi inte ska försöka spika nånstans (here i go again) för att få utrymme med lite fler streck... Serbiens 0:a?
Portugal har i sina 10 senaste matcher hållit nollan 4 gånger; mot Spanien i EM, mot Azerbadjan x 2 och mot Panama. Ryssland har misslyckats med att göra mål 1 av de 10 senaste. Matchbilden blir (tror jag) sådan att ryssarna faller tillbaka och krymper ytor och låter portugiserna ha mycket boll. Det kommer öppna för kontringar vilket de är bra på. Alltså tar vi bort Rysslands 0:a?