Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-07, 13:12   #1033
Sebkar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
747k omsatt just nu och det kan väl bli en bit över miljonen. streck% har satt sig något nu och här är lite tankar om matcherna...

Österrike - Sverige
Lurig match, jag klassar nog dessa två lag i samma division (med irland och flera). man har ju alltid en övertro på sverige, men detta känns som en jämn match. en zlatan på humör kan var skillnaden. det krävs dock att flera levererar. kanske båda lagen gör mål här, slutar 1-1, 1-2? med båda 0orna borde det vara täckt. och om någon 3a ska med borde ändå sverige ligga närmast. jag hoppas inte denna blir en repris på irland-matchen(0-0).

Belgien - Serbien
Belgien har varit väldigt stabila så här långt. släppt in 1 mål (1-1) mot kroatien som de delar förstaplatsen med. de har ett väldigt spännande och namnkunnigt lag där flera spelar levererar i premier league bla. vad sägs om backarna: kompany, vermaelen och vertonghen. mittfältarna: hazard, fellaini, dembele, witzel. anfallarna: benteke, mirallas.
Serbien får jag inget grepp på riktigt. kan väl knappast bli en av de bästa tvåorna. strul mellan förbundskapten och ledningen, angående spelaruttagningar m.m. har ett ungt lag med 2 välkända backar i ivanovic och kolarov. belgien vann förra mötet borta med 3-0. belgien har inte vunnit med några stora siffor annars i detta kval. spika 0an eller inte på serbien har diskuterats flitigt i det andra bolaget här på sharps. jag är lite kluven. 4an kan var rolig på belgien om serberna klappar ihop totalt.

Portugal - Ryssland
Portugal har inte imponerat, måste-match nu. jag gillar ryssland. de har spelat stabilt kommer väl som sagts innan få försvara sig och spela på omställningar som de gillar. jag skulle vilja vikta mot ryssland här. 3an känns rolig på ryssland. portugal: 0,1,2 ryssland: 1,2,3

Tjeckien - Italien
fördel italien men de brukar ju inte ösa på direkt. vet jag inte riktigt var man har tjeckien idag, men helt kassa är de väl inte? väntat resultat är väl typ 0-1. nu ska ju italien spela för-vm i sommar och kanske vill folk spela till sig en startplats och ta i lite extra även om de skulle leda med 1-0.
tjeckien: 0,1
Italien: 1,2,3
känns täckt.
Låter bra , Köps helt =)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat