Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-05, 12:27   #6
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Svante båth info

Drillbit Ås: (Lopp 4) Fick inte fritt i tid senast och trots en sylvass avslutning så hann hon inte dit. Jag tror aldrig att hon har känts finare än vad hon gjorde och formen är nog så bra den kan bli. Motståndet här är tufft men läge och form gör att jag ändå har lite förhoppningar. På en garderad bong är hon ett givet streck. Inga ändringar, barfota runt om.

Staro Green River: (Lopp 5) Fick elakt tryck varvet kvar senast och det är inget att säga om att han därefter inte kunde svara en smygkörd. Han utvecklas i alla fall konstant och jag tror att han kommer att duga en bra bit upp i klasserna. Det blir första gången han provar på bilen och dessutom är det debut över kort distans. Bägge känns som att det är en fördel och jag tycker inte att min ska räknas bort. Jag har förhoppningar om att han ska sluta långt framme. Inga ändringar, barfota runt om.

Pledge Allegiance: (Lopp 6) Är en jättefin märr som har varit duktig i bägge sina starter. I debuten hann hon inte fram riktigt och senast vann hon mer eller mindre okörd. Här har vi anmält henne lite tufft men jag tror inte att hon gör bort sig. Vinna blir kanske svårt men en vettig platschans tycker jag att hon ska ha. Det blir barfota fram och rycktussar för första gången, inga andra ändringar.

Quadrupedans: (Lopp 8) Var jättefin i försöket även om hon blev upphunnen kort före mål. Hon fick ett ganska tufft lopp men höll ändå farten bra till slut. Det ska bli intressant att se vad hon kan göra här och jag har förhoppningar om att vi ska få med oss en fin slant hem. Åkes häst blir naturligtvis svår men bakom den hoppas jag att vi kan vara med och slåss om en plats. Inga ändringar, barfota runt om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat