Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-19, 23:28   #47
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 939
Standard

Spiken: Alamo Boko* (NL) avd6

Chansspiken: Lucky Sec (IT) avd4

Dragen:

Nothing But Class (US) avd1

- laddades från start senast i Halmstad, men felade in i första sväng. Han gick bra efteråt och det här är en riktigt fin häst i grunden. Han har en väldigt bra motor. Jag tycker att han är farlig att glömma bort, säger Glenn H Persson.

Poker Kronos avd2

- lättade vi i balansen senast vilket blev lite för bra och tyvärr rullade han över i galopp. Nu åker den vanliga balansen på igen. Det är en häst med hög kapacitet som ska ses med segerchans, säger Adrian Kolgjini.

Yes We Can avd3

- har fått några lopp i kroppen nu och blir bättre och bättre för varje start. Avslutningen senast var vass och det känns lite som att han står på tur för att vinna. Det här är en skön individ och min bästa chans på V75 som jag ser det, säger Leif Witasp.

Bedövaren: Brenna Boko avd5

- har gjort flera bra lopp på sistone och näst senast var hon nära att hålla undan i V75, men blev infångad av Fruitcake strax innan mål. Gången efter avslutade hon bra i spåren i Åmål. Hon är fin i jobben och skall kunna vara med långt framme igen, med full klaff kanske till och med i segerstriden, säger Glenn H Persson.

Lycka till...

Senast redigerad av Klanke den 2013-07-20 klockan 00:36.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat