Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-21, 12:56   #38
Seebbo

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6086
Standard

Äntligen så börjar de andra ligorna rulla igång och vi har start av Axpo Super League i Schweiz, Superliga i Danmark och Zweite Bundesliga.

Kommer fem stycken spel här idag.

Ogiltigt spel-ID: 1637974

Både Odense och Sönderjyske var väldigt målglada förra säsongen. Tror att det kommer bli en målglad match trots premiär.

Ogiltigt spel-ID: 1637976

Bröndby klarade sig kvar förra året och trots alla ekonomiska problem klarar man av att hålla sig kvar i högstaligan. Man höjde sig i slutet av förra säsongen och man tog 7 poäng på de sista tre matcherna. Poäng som var väldigt viktiga. Man möter nu nykomlingarna Vestsjælland. Jag tror att formen och självförtroendet sitter kvar.

Ogiltigt spel-ID: 1637978

Inga mål på telefonarenan igår. Djurgården är nog duktigt taggade att göra det första målet nu. Förmodligen blir det utsålt, 28 000 biljetter var det sålda i morse. Inga avbräck i Djurgården. Norrköping ryktas komma med ett ganska stort bortafölje och spelarna lär knappast vara mindre taggade än sina motståndare. Peking har samma trupp som senast mot Gefle så inga direkt avbräck där heller.

Ogiltigt spel-ID: 1637979

Assyriska som endast har en förlust på de senaste sex hemmamatcherna möter Ängelholm som har två vinster på de senaste sex bortamatcherna. Det lilla jag har sett av Assyriska i år tycker jag att de har ett väldigt slagkraftigt lag medans Ängelholm verkligen inte har det.

Ogiltigt spel-ID: 1637984

Köpenhamn som vann ligan som vanligt förra året mot Ålborg som kom sjua. Tycker helt enkelt oddset är för högt på Köpenhamn. På de sex senaste matcherna lagen i mellan har Köpenhamn 4 segrar och 2 kryss.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat