Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-13, 05:04   #31
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Ja det känns som det är dags snart. Blåvitt saknar ju 3/4 ordinarie backar. Samtidigt tycker jag Adam har varit direkt dålig och ser inte det som något avbräck. Dyre och Hjalle har nu spelat ihop några matcher och mött betydligt svårare motstånd än BP. Dyrestam var en av de bästa på plan senaste mot Helsingborg.

Blåvitt anfallsspel blir bara bättre och bättre. I BP är Bojan och bärkroth out. Bärkroth som i princip varit den bästa offensiva spelaren i BP. Och BPs resultat mot topplagen är allt annat än smickrande.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-13, 16:53   #32
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Sedan starten med dagboken är formen som bortblåst. Bara att vara ännu mera noggrann i arbetet. Gick ju iaf bra med mina övriga spel idag, som jag bara la in i den vanliga sheeten.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-13, 18:57   #33
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 33
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Sedan starten med dagboken är formen som bortblåst. Bara att vara ännu mera noggrann i arbetet. Gick ju iaf bra med mina övriga spel idag, som jag bara la in i den vanliga sheeten.
Bara ta nya tag

För mig idag:
Vann på Häcken att göra under 1.5 mål @ 2.05 (Moestafa El Kabir var borta så därav valet).
Fabio Fognini att vinna första set @ 1.40 har den i en dubbel med Rosenborg imorgon @ 1.94.
Har Frankrike asian handicap -1 i U20-VM har följt hela mästerskapet och tror dom minst vinner då får jag degen tillbaks men dom har sjukt bra offensiv så kan nog vinna med 2-3 bollar till @ 2.33 och den börjar 20:45 tror jag.

Torskade på Elfsborg hade den i en dubbel med Basel -1 till nära 2x.

Senast redigerad av pk27 den 2013-07-13 klockan 19:03.
pk27 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-15, 09:20   #34
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1633443



Gashi och Lindström är avstängda, stort avbräck för Helsingborg. Walid och Nordmark är tillbaka men förmodligen inte så att de startar.

I Öster är det lite svårare att hitta info men anfallaren Pablo Pinones Arce verkar vara skadad(?) och Johan Persson avstängd/ han är alltså INTE avstängd. Har inte fått detta bekräftat men vad jag läst så verkar detta stämma.

Vad som talar emot är att HIF bara har spelat under 2.5 i 1 match av 8 på hemmaplan. Öster har dock bara över 2.5 i 2 av 8 matcher på bortaplan.
Senast lagen möttes blev det 1-1 i Växjö.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2013-07-15 klockan 09:55.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-15, 09:53   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Växjö
Inlägg: 55
Sharp$: 1417


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Persson har bara fem kort och spelar. PPA är borta. Söderberg/Zlojutro startar nog på topp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+1)
danryd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-15, 09:55   #36
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danryd Visa inlägg
Persson har bara fem kort och spelar. PPA är borta. Söderberg/Zlojutro startar nog på topp.
Okej tack för infon. Tycker det är pinsamt att Öster inte har någon text på hemsidan inför matchen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 08:45   #37
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Spelar 2 units på att Nilla Fisher gör mål. 4 gånger pengarna. 3 hörnmål på 2 matcher. Inte många förövare som kan flytta på henne.

Spelet kommer läggas i sheeten så fort jag kommer hem.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 11:56   #38
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Äntligen så börjar de andra ligorna rulla igång och vi har start av Axpo Super League i Schweiz, Superliga i Danmark och Zweite Bundesliga.

Kommer fem stycken spel här idag.

Ogiltigt spel-ID: 1637974


Både Odense och Sönderjyske var väldigt målglada förra säsongen. Tror att det kommer bli en målglad match trots premiär.

Ogiltigt spel-ID: 1637976


Bröndby klarade sig kvar förra året och trots alla ekonomiska problem klarar man av att hålla sig kvar i högstaligan. Man höjde sig i slutet av förra säsongen och man tog 7 poäng på de sista tre matcherna. Poäng som var väldigt viktiga. Man möter nu nykomlingarna Vestsjælland. Jag tror att formen och självförtroendet sitter kvar.

Ogiltigt spel-ID: 1637978


Inga mål på telefonarenan igår. Djurgården är nog duktigt taggade att göra det första målet nu. Förmodligen blir det utsålt, 28 000 biljetter var det sålda i morse. Inga avbräck i Djurgården. Norrköping ryktas komma med ett ganska stort bortafölje och spelarna lär knappast vara mindre taggade än sina motståndare. Peking har samma trupp som senast mot Gefle så inga direkt avbräck där heller.

Ogiltigt spel-ID: 1637979


Assyriska som endast har en förlust på de senaste sex hemmamatcherna möter Ängelholm som har två vinster på de senaste sex bortamatcherna. Det lilla jag har sett av Assyriska i år tycker jag att de har ett väldigt slagkraftigt lag medans Ängelholm verkligen inte har det.

Ogiltigt spel-ID: 1637984


Köpenhamn som vann ligan som vanligt förra året mot Ålborg som kom sjua. Tycker helt enkelt oddset är för högt på Köpenhamn. På de sex senaste matcherna lagen i mellan har Köpenhamn 4 segrar och 2 kryss.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 12:51   #39
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Ryggat! Bra start i Tyskland!
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 13:24   #40
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Ryggat! Bra start i Tyskland!
Ja borde egentligen tagit med Furth i dagboken också. Men men den finns ju i den andra sheeten.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 17:36   #41
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Nån som vet hur matchbilden ser ut på Tele2? Kan Djurgården ta hem matchen? (Hoppas att det är ok att jag kapar din dagbok lite granna )
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 21:21   #42
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Tydligen inte Tror jag tar en liten paus från boken nu över semestern och sommaren. Ska komma tillbaka med betydligt bättre resultat!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-22, 15:17   #43
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 88
Standard

Daltonbror är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-22, 22:50   #44
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Äsch kör på - tique tacan trummade ju fint idag!
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-19, 16:50   #45
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Semestern blev betydligt längre än planerat. Jag råkade radera fel sheet så den förra sheeten som hörde till dagboken är borta men den var minus vilket jag inte ska himla om. Sedan sommaren har det gått lite upp och ner med betoning på upp. Känner att jag har betydligt mycket mera kött på benen nu än vad jag hade för 5-6 månader sedan.

Jag kommer nu satsa enbart på italiensk fotboll och främst Serie A.
Istället för 1-5 units kommer jag köra flatbet med 1 unit.

BOL till er alla som vågar rygga!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td