Ämne: ATG Live
Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-08, 17:52   #9
werygod

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2339
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Så pass dåliga som ni beskriver ATG-sändningarna här tycker jag absolut inte att de är. Det är väldigt lätt att göra sig lustig över andra i ett forum som detta och samtidigt beskriva ens egen "tipsförträfflighet" i samma veve...

Jag tycker själv att de ofta sammanfattar och summerar tex V64-omgången på att helt ok sätt. Frågan är väl mer då hur vem de vänder sig till. Är det till "travexperter" som er ovan som här klagat eller vem är målgruppen? Det är inte lätt att tillfredställa alla kundgrupper i en och samma sändning.

Själv har jag, de gånger jag själv inte hunnit plugga omgången så mycket, fått riktigt bra tips och info ifrån dessa sändningar. Har satt flera V64 mm med hjälp av deras tips, både favoriter och "ideér".

Och i slutänden är det ju var och en själv som bestämmer hur man vill spela. och är det så att sändningarna inte faller er i smaken så strunta i att se dem då och kolla istället på loppen på annat sätt, live eller via ATGPlay cirka kvarten efteråt...

Men det är klart, smaken är ju liksom baken delad...
Om dom vore mer sakliga och inte så vansinningt på angående sina egna idéer skulle kvalitén bli bättre. Det är ju inte alltför sällan det snöas in på deras egna idéer både före under och efter loppen oavsett resultat.

Sen är det ju stor kvalitetsskillnad på olika människor där, orkar inte sabla ner på några namn eftersom det är som du skriver, smaken är delad. Vissa är mer sakliga än andra milt sagt
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat