Efter ett långt uppehåll inte bara från Sharps men även från bettandet allmänt är jag tillbaka och nosar på all möjlig sport igen. Jag fick stora problem med Pinnacle och moneybookers/skrill förra hösten och kunde inte lösa det förrens jag var tillbaka i Sverige (as we speak) men nu borde allt vara i ordning igen. Jag får bara se till att vara mer försiktig vid inloggning och dylikt och alltid, alltid, ALLTID ha VPN:et på. Jag startar upp en ny dagbok, främst för att tvinga mig själv att tänka igenom spelen jag lägger ordentligt, men det är alltid kul att höra andras synpunkter också (säg till om jag är ute och cyklar!). Har verkligen saknat att kunna snacka lite skit om sport på svenska det senaste halvåret-året. Jag intalar mig själv att jag har blivit en bättre spelare eftersom jag följer mer idrott nu än tidigare men andra tycker säkert att den största förbättringen är att jag nu använder Å, Ä och Ö igen istället för A, A och O.
Precis som innan blir det fokus på amerikanskt, med inslag av cricket, rugby, golf och annat. Baseballsäsongen har ju varit igång ett tag men fotbollen börjar snart och det finns mycket annat småmysigt att se fram emot. Från och med september kommer jag posta lite senare (tidsskillnad) men annars hoppas jag allt rullar på som vanligt. Det blir tankar blandat med fulla rekar.
BOL!