Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-12, 19:37   #20
NicklasJ

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Hej Nicklas. Jag har hört detta förr. Många som trotsar. Vi får väl se efteråt om min "FEELING" är rätt. Säker på att hästen kommer göra ett bra lopp i varje fall,,,,kommer att rygga Ingves häst under slutvarvet.....har dessutom rekordtiden över aktuell distans. Hade aldrig poängterat detta om man varit ute på medeldistans, men ekipaget är klart vassast över kort distans och tål göra grovgörat, men behöver ändå lite hjälp på vägen med tempot. Forumet är fritt att skriva vad man vill. Man avgör själv om man vill rygga eller inte. Jag är här främst för att förmedla mina kunskaper inom trav och för att dt är kul att skriva på forumet. Tar inte ditt inlägg som kritik, men räknar alltid med starka reaktioner. Hade nog aldrig vunnit stora pengar om jag inte trott på mig själv, när dt blåser som hårdast. Har också lärt mig att vara försiktig med uttalanden som man kanske får käka upp efteråt........lite ödmjukhet skadar inte. Men i detta fallet sticker jag ut hakan.
Ville bara skydda forummedlemmarna från ett ytterst dåligt tips och även kanske hjälpa dig. Dom flesta här tänker väl en del själva men finns även rena ryggare som tar tips rakt av eller kanske rent av är lättlurade. Med informationen som finns tillhanda just nu så borde hästen stå i 1-3% om man gör en vinstbedömning. Har inget med feeling eller olika åsikter att göra. Hästen har hitills aldrig gjort ett bra lopp från bakspår. Senaste loppet så gallopperade hästen helt oprovocerat. Dessutom så vinns väldigt få lopp på kort distans från bricka 12. Däremot är det en häst som pga sina spetstider och vinst% väldigt ofta blir överspelad.

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-08-12 klockan 19:38.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat