Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-12, 22:58   #31
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Tycker omgången ser väldigt svår ut, bör kunna bli bra utdelning för den som hittar sju rätt.

Avd 1. Tycker jag känns rejält svårt att bena ut, hur blir det kört egentligen ? Låt höra era analyser

Känns som det är rejält prestigefyllt, tror inte det blir något blufflopp. Helt inne på att Havbergs Mimmi spetsar och kör där så länge lampan lyser. Tror dock inte den står hela distansen. Balticas Yahoo känns lite bortglömd av dom tidiga spelarna.
ja havbergs mimi bör ju spetsa då den är riktigt kvick. Detta är dock väldigt svårt att spekulera i hur det kommer bli kört. Men jag har mycket svårt att tro att det blir nåt fusklopp. en del kommer nog vara övertaggade. Jaguar broline var ruskigt bra sist och tål tuffa lopp liksom balticas yahoo. bägge dessa har fin form. vill varna för calle quvvira. finfin form och jag vet inte hur ringrostig helen är men hon har ju kört det snyggaste smygloppet nånsin när det gällde som mest. prix damerique med ina scott. Kanske är hon kallast av dom och spurtar ner dom till slut.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat