Citat:
Ursprungligen postat av svepet
För mig är Britt Hudson obegripligt lite streckad av de tidiga spelarna. Trodde hästen sett sitt bästa efter blek insats på Vaggeryd men de tre senaste har varit gamla Brittan igen. 4:a från mestadels dödens i stentufft gäng, fast med rubbet bakom Olivia Lavec((höll på knocka Takter) näst senast och plockade ner Canaka B.F plättlätt från dödens senast.
Given förstahäst för mig och eventuell chansspik då motståndet är betydligt svalare den här gången. Läget emot... Hästar med segerprocent som OU Glide har jag svårt för, speciellt som favorit...enda segern i år kom i ruskigt billigt gäng.
En annan som känns intressant i omgången är Balticas Yahoo, mkt skrik på den sist men då valde Lennartsson 3:e invändigt och med trött rygg halvvarvet kvar så gick det inget bra...enklare emot denna gång men loppet känns lite svårbedömt med gamla kuskveteraner.
|
Kan inte annat än hålla med ang brittan och lämmnade in en tidig mindre lapp och där låste jag avd 5 på 7,10,11
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|