Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-13, 15:50   #61
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3007
Standard

För mig är Britt Hudson obegripligt lite streckad av de tidiga spelarna. Trodde hästen sett sitt bästa efter blek insats på Vaggeryd men de tre senaste har varit gamla Brittan igen. 4:a från mestadels dödens i stentufft gäng, fast med rubbet bakom Olivia Lavec((höll på knocka Takter) näst senast och plockade ner Canaka B.F plättlätt från dödens senast.
Given förstahäst för mig och eventuell chansspik då motståndet är betydligt svalare den här gången. Läget emot... Hästar med segerprocent som OU Glide har jag svårt för, speciellt som favorit...enda segern i år kom i ruskigt billigt gäng.

En annan som känns intressant i omgången är Balticas Yahoo, mkt skrik på den sist men då valde Lennartsson 3:e invändigt och med trött rygg halvvarvet kvar så gick det inget bra...enklare emot denna gång men loppet känns lite svårbedömt med gamla kuskveteraner.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 15:59   #62
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
För mig är Britt Hudson obegripligt lite streckad av de tidiga spelarna. Trodde hästen sett sitt bästa efter blek insats på Vaggeryd men de tre senaste har varit gamla Brittan igen. 4:a från mestadels dödens i stentufft gäng, fast med rubbet bakom Olivia Lavec((höll på knocka Takter) näst senast och plockade ner Canaka B.F plättlätt från dödens senast.
Given förstahäst för mig och eventuell chansspik då motståndet är betydligt svalare den här gången. Läget emot... Hästar med segerprocent som OU Glide har jag svårt för, speciellt som favorit...enda segern i år kom i ruskigt billigt gäng.

En annan som känns intressant i omgången är Balticas Yahoo, mkt skrik på den sist men då valde Lennartsson 3:e invändigt och med trött rygg halvvarvet kvar så gick det inget bra...enklare emot denna gång men loppet känns lite svårbedömt med gamla kuskveteraner.
Kan inte annat än hålla med ang brittan och lämmnade in en tidig mindre lapp och där låste jag avd 5 på 7,10,11
__________________
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 16:19   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

[QUOTE=putte64;266706]
Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg

Stq är snabbare ut än vendi

Skulle jag inte sätta mina pengar på, dessurtom är dt ännu kvickare hästar utvändigt (6 och 7) = STQ får ALDRIG någon ledning! Och tror verkligen inte att dom släpper till henne heller.. nej, favorit i fara! Dock så finns chansen att hon krossar allt utvändigt, inte omöjligt!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 16:54   #64
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Håller med, känns öppet. Men undrar om inte Takter kan trycka O.U.Glide till ledning. Lite inne på att dom innanför släpper. Första häst i loppet på det.
Min tanke är också att Jonny kör till spets. Vem vill svara? Och...Jonny är en bra spetskusk! Dessutom får man ett visst övertag, när man spikar i "öppna lopp" (under förutsättning att hästakraken vinner). Kommer att spika oavsett hur "usel spik" den än framstår för vissa. Första tanken är ofta den rätta...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 17:57   #65
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

O U Glide möter iof bara ston denna gång och inte världens tuffaste gäng men mitt intryck av henne är att hon helt enkelt inte är "spetsig" nog. Bli väldigt ofta en nästagångare då den gör rätt bra lopp utan att riktigt kunna sätta dit den. Är ingen tillfällighet att den bara vunnit 1 start sen den kom till Melander och det var i ett ännu sämre gäng än imorgon. Kanske räcker det till vinst med bra löpningsförlopp, brukar vara av yttersta vikt i stoloppen. Men tar nog rätt många i detta lopp. Finns några lägre streckade som inte direkt är chanslösa

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-08-13 klockan 18:01.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 18:24   #66
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
För mig är Britt Hudson obegripligt lite streckad av de tidiga spelarna. Trodde hästen sett sitt bästa efter blek insats på Vaggeryd men de tre senaste har varit gamla Brittan igen. 4:a från mestadels dödens i stentufft gäng, fast med rubbet bakom Olivia Lavec((höll på knocka Takter) näst senast och plockade ner Canaka B.F plättlätt från dödens senast.
Given förstahäst för mig och eventuell chansspik då motståndet är betydligt svalare den här gången. Läget emot... Hästar med segerprocent som OU Glide har jag svårt för, speciellt som favorit...enda segern i år kom i ruskigt billigt gäng.

En annan som känns intressant i omgången är Balticas Yahoo, mkt skrik på den sist men då valde Lennartsson 3:e invändigt och med trött rygg halvvarvet kvar så gick det inget bra...enklare emot denna gång men loppet känns lite svårbedömt med gamla kuskveteraner.
Nybrink spikar Britt Hudson - (då kan man väl ta bort den? *skämate lite*)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 18:26   #67
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Håller med, känns öppet. Men undrar om inte Takter kan trycka O.U.Glide till ledning. Lite inne på att dom innanför släpper. Första häst i loppet på det.
Taktiken är ju att Takter ska dra i ledningen och bädda för stallkamaraten 12 Digital Darling?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 18:44   #68
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Min tanke är också att Jonny kör till spets. Vem vill svara? Och...Jonny är en bra spetskusk! Dessutom får man ett visst övertag, när man spikar i "öppna lopp" (under förutsättning att hästakraken vinner). Kommer att spika oavsett hur "usel spik" den än framstår för vissa. Första tanken är ofta den rätta...
Nu var det inte det speltekniska jag syftade på utan hästen, den är rent ut sagt skallelös, men lycka till för all del.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5)
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 18:53   #69
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Nybrink spikar Britt Hudson - (då kan man väl ta bort den? *skämate lite*)
Ajaj - får nog tänka om...
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 18:54   #70
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Taktiken är ju att Takter ska dra i ledningen och bädda för stallkamaraten 12 Digital Darling?
Det hoppas jag för då kan man spika Britt.H alla dagar i veckan, att DD skulle runda detta fält från bakspår finns inte....0/13 säger sitt
__________________
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 20:09   #71
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Manalapan har alltid en stark finish. Kan bli ett asbra platsodds på den.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 20:53   #72
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Bästa spiken för tillfället känns som Magic Tonight i Avd-6 om man kollar vinstchans kontra streckprocent, håller den sig under 50% på strecken så spikar jag utan att blunda
__________________
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-08-13 klockan 20:54.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 22:05   #73
 
tupelochriss avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 19
Sharp$: 1217
Standard

Mitt klara tips och spik tills imorgon hittar vi avd 1. Många gamla rävar som ser detta som en rolig grej och inte bara tävling. Mitt tips är att att Olle släpper spets till Berglöv... Sen tror jag det blir att trolla bort ett varv och saken ska biff! Tror ingen av kuskarna vill sätta sig i dödens och trycka som en idiot för att sedan stå med dumluvan på om det inte håller. Havbergs Mimmi hela vägen!!
tupelochris är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 23:06   #74
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Johnny Takter vinner väldigt sällan som favorit... Större chans att han vinner med Canaka B.F.

Senast redigerad av robust den 2013-08-13 klockan 23:08.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-13, 23:29   #75
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Avd1: Skräll
Avd2: En favorit
Avd3: Skräll
Avd4: Mittemellan
Avd5: Skräll
Avd6: En favorit
AVd7: Mittemellan
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td