Okej ni gaddar ihop er, läskigt... tycker att det känns ganska pinsamt att han ska sluta posta sina spel för att jag bara undrade varför han inte kunde ha med lite motivering?
Man kan ju undra varför du ens postar spel här i tråden?
Vi har ju med all tydlighet olika önskemål och det är väl inget konstigt med det, du vill skriva ut dina spel och sedan glänsa med dina bra siffror om det går bra och om det går dåligt så märker ingen det. Jag vill ha åsikter och idéer från dig och allt annat basket kunnigt folk och diskutera kring matcherna och varför ett spel är bra eller ej... alla kan ju inte ha samma åsikt hela tiden och det är intressant att veta hur folk resonerar kring matcher.
Självklart ska du fortsätta skriva ut dina picks i tråden och eftersom det går bra så är det ju kanon och många verkar u följa dig också och kanske så även jag när du övertygat mig med fina siffror, jag kan ju annars bara hoppa förbi dina "spoilers" som tidigare och sen diskutera med resten av folket! Förlåt för att du tog illa upp men nu känns det som jag fått ett ganska bra svar av vad du vill få ut av dessa trådar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|