Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-02, 18:19   #16
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Okej eftersom mina spel tydligen inte duger utan motivering så postar jag inga spel från och med ikväll. Puss på er alla
Snutten då...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:25   #17
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Snutten då...
En pajas e vad du e...
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:30   #18
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Okej eftersom mina spel tydligen inte duger utan motivering så postar jag inga spel från och med ikväll. Puss på er alla
Nej förihelvete sluta inte lägga ut spelen. Skitsamma vad en person säger uppenbarligen tycker många om dina spel vilket märks i responsen. Vill inte lazlo läsa dina spel är han fri att skita i det.
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:31   #19
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Okej ni gaddar ihop er, läskigt... tycker att det känns ganska pinsamt att han ska sluta posta sina spel för att jag bara undrade varför han inte kunde ha med lite motivering?

Man kan ju undra varför du ens postar spel här i tråden?

Vi har ju med all tydlighet olika önskemål och det är väl inget konstigt med det, du vill skriva ut dina spel och sedan glänsa med dina bra siffror om det går bra och om det går dåligt så märker ingen det. Jag vill ha åsikter och idéer från dig och allt annat basket kunnigt folk och diskutera kring matcherna och varför ett spel är bra eller ej... alla kan ju inte ha samma åsikt hela tiden och det är intressant att veta hur folk resonerar kring matcher.

Självklart ska du fortsätta skriva ut dina picks i tråden och eftersom det går bra så är det ju kanon och många verkar u följa dig också och kanske så även jag när du övertygat mig med fina siffror, jag kan ju annars bara hoppa förbi dina "spoilers" som tidigare och sen diskutera med resten av folket! Förlåt för att du tog illa upp men nu känns det som jag fått ett ganska bra svar av vad du vill få ut av dessa trådar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:31   #20
 
sl76s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 37


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kör på. strunta i vad tomten säger. dom flesta uppskattar det du gör
sl76 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:34   #21
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Du ser papak, ditt "jag slutar" inlägg fick den respons och uppmärksamhet du sökte, du blir hyllad och jag blir kallad tomte och pajas! Dina spel är populära och folk gillar dom och det är skit bra så fortsätt posta!

Ta inte så illa upp bara för jag undrar hur du tänker kring dina spel!

Fan så här många inlägg har det inte varit i en NBA tråd på länge... fick igång lite diskussion ändå om än angående helt fel sak!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:36   #22
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Jag bryr mig inte om Lazlo, han är bara avundsjuk för att hans hitrate i NBA ligger på 48% men det är inte den som tjänar mest/har bäst träff% som förtjänar credd enligt honom utan den som skriver mest för det är ju tanken som räknas och inte saldot efter varje natt eller hur? Jag trodde kanske det var fler som tyckte att inte mina spel duger för jag inte har någon motivering...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:42   #23
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Ang. varför jag postar mina spel är för att jag vill att folk ska tjäna pengar, som jag sa innan så har användare som undrat om något spel ALLTID fått en analys av mig jag tycker inte det är värt att skriva analys om varje spel för att dom flesta vill bara ha spel och dom som ryggar är oftast inte kunniga (antar jag?) inom den sporten så det
spelar ingen roll om jag skriver hur lag påverkas i Denvers hemmarena eller varför en av dom högsta totalerna någonsin i NBA kommer lätt
gå över...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:42   #24
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Jag bryr mig inte om Lazlo, han är bara avundsjuk för att hans hitrate i NBA ligger på 48% men det är inte den som tjänar mest/har bäst träff% som förtjänar credd enligt honom utan den som skriver mest för det är ju tanken som räknas och inte saldot efter varje natt eller hur? Jag trodde kanske det var fler som tyckte att inte mina spel duger för jag inte har någon motivering...
Jaha, du har koll på mig iaf! Intressant !

Jag har inte sagt att dina spel inte duger, men personligen så vill jag veta hur folk tänker när dom spelar men för det så behöver inte dela med dig av dina tankar!

Självklart är det resultatet som är det viktigaste i slutändan och vi kan säga att du är minst dubbelt så bra på att betta NBA än vad jag är så känns det nog bra inombords för dig!

Men även en blind höna kan finna ett korn, tvivlar dock starkt på att det är så i ditt fall, du är grym helt enkelt myyyycket bättre än dig utan att jag har någon aning om vad du har för hitrate eller så!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:46   #25
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
varför en av dom högsta totalerna någonsin i NBA kommer lätt gå över...
Lägger mig inte i pajkastningen men detta fångade min blick. Berätta mer?
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:48   #26
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Wow även en blind höna kan hitta ett korn? Vad är det du ens försöker med? Du vill ha motiveringar av mig men har inte gjort ett dugg själv? Du tycker det är komiskt att folk står upp för mig (kan bero på att dom tjänat pengar??) och skrive det är läskigt hur vi gaddar ihop oss, woooow true genius. For the record: Min hitrate i NBA ligger på 64% och ROI på 119% och alla spel finns dokumenterade på Sharps.se
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:50   #27
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Lägger mig inte i pajkastningen men detta fångade min blick. Berätta mer?
Den har redan spelats, Golden State Warriors mot Phoenix Suns och jag tipsade folk att pounda skiten ur den matchen.. Linan låg på 238p har jag för mig matchen slutade i 260p-området, fråga Lazlo om hans tankar ang. den matchen och hur det gick.. Skickar ett PM när jag kommer hem och förklarar min analys om den matchen.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 18:59   #28
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Wow även en blind höna kan hitta ett korn? Vad är det du ens försöker med? Du vill ha motiveringar av mig men har inte gjort ett dugg själv? Du tycker det är komiskt att folk står upp för mig (kan bero på att dom tjänat pengar??) och skrive det är läskigt hur vi gaddar ihop oss, woooow true genius. For the record: Min hitrate i NBA ligger på 64% och ROI på 119% och alla spel finns dokumenterade på Sharps.se
Jag skrev ju att det inte va så i ditt fall men ändå tar du åt dig? Rent teoretiskt så kan ju min farmor ha bra träff procent på NBA med en del tur eftersom det bara finns 2 sidor att spela på.

Jag vill gärna se motiveringar på folks spel oavsett vad det gäller, men det kanske bara är jag, men som sagt för det så behöver inte du skriva ut det. Gjort ett dugg själv? Jag vet inte vad du menar? Jag skulle bara tycka det va trevligt att få igång lite snack i NBA trådarna och som jag sa tidigare så är det givetvis inte bara ditt ansvar som du verkar tro, jag vet att det finns mycket kunnigt folk men eftersom det sällan är någon diskussion i trådarna så låter dom bli, skulle alla gå ihop tillsammans så skulle vi få igång mycket snack i trådarna vilket jag tror skulle vara lönsamt för oss alla!

Nej jag tycker inte det är komiskt att folk står upp för dig, jag tycker det är helt rätt att dom gör det och dom ska ha credd för det. Det som är komiskt ,tycker jag, är att du söker och vill ha den uppmärksamheten och bekräftelsen, men du fick den så var glad, det fanns ju ingen sanning i att du skulle sluta posta dina spel

Riktigt grymma siffror och som sagt så är du betydligt bättre än mig på NBA så den tävlingen behöver du inte bedriva längre även om den känns väldigt viktig för dig, du har redan vunnit för jag bryr mig inte!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:00   #29
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Den har redan spelats, Golden State Warriors mot Phoenix Suns och jag tipsade folk att pounda skiten ur den matchen.. Linan låg på 238p har jag för mig matchen slutade i 260p-området, fråga Lazlo om hans tankar ang. den matchen och hur det gick.. Skickar ett PM när jag kommer hem och förklarar min analys om den matchen.
Du vann! Jag kan säkert leta upp något spel där jag har haft rätt och du fel men varför?

Vad är det du vill få fram? Fattar du inte att du är bäst och därmed bättre än mig?

Varför denna paj kastning? Hur gammal är du?

Det är ju det här jag menar... du tror det är någon tävling mot mig och alla andra? Varför skulle det vara det? Jag tycker alla ska dela med sig av sin kunskap och tillsammans så kommer det bli ett bra resultat av det!

Skriv din analys om matchen här i tråden istället och så kan du ta med min och visa hur duktig du är för att du hade rätt om ett spel som jag hade fel på! Grattis! Det verkar vara ett stort mål för dig, att vara bättre än mig!? Har jag så hög status hos dig?

Senast redigerad av Lazlo den 2010-04-02 klockan 19:10.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 19:06   #30
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Bra jobbat Lazlo ... Bidra lite själv innan du lapar gnäll...

Papak dina picks uppskattas! Hade jag varit insatt i basket hade jag bollat tankarmen så är ej fallet, tråkigt om du slutar posta


Var och en får väl bidra med det dom själva vill, vill papak posta raka picks låt han göra det, är det något man undrar är de ju bara o fråga, han brukar alltid vara schysst o svara...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td