Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN
Och med det en fråga: Vilken bookie har genrellt bästa oddsen på NBA?
papak: Jag har hittat en fotbolls-tråd av dig i annat forum, kommer du hålla den vid liv?
Jag lyfter som vanlig hatten av till er som sitter inne med kunskapen!
|
Pinnacle helt klart! Jag använder Pinnacle till ca 90% av mina basketlir, sen bet365, TheGreek (amerikansk bookie) och även Expekt (brukar vara sena med att ändra linor). Dessa 4 använder jag till 95% kanske av alla mina bets men sen har jag även en hel drös med andra för att kunna hitta bästa linorna. Men kör med Pinnacle helt klart bäst... Ang. fotbollstråd så kommer jag reka matcher om jag hittar något av värde men kommer inte köra med fotbollstrådar som i basketen..
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Snyggt lirat inatt papak
Riktigt surt att inte Granger kunde sätta sista skotten i 4:e när Indiana ändå lyckades få sista skottet efter TO av Wade, sen va det ju tyvärr inget snack i OT och så åkte underspelet med pga det
Klockrena lir som gick in allesammans och med lite stolpe in så hade det blivit 3 rätt till och det va ju som du säger egentligen bara underspelet i Boston som inte va med och det på hela 12 spel, imponerande... va dock lite stolpe in på det tunga underspelet i Washington då de hade 200 pace där men kastade bara i 31 i 4:e och fixade det!
För min del så va Howard urusel inatt och han som behövde vara bra, det sabbade NBA natten för min del, han missar alla sina första 9 FT's och i mitten av 4:e så foulade Spurs Howard direkt bollen kom i spel för han missade sina FT's hela tiden... kommentatorerna va förbryllade och sa att andra lag kommer börja använda sig av denna taktik i slutet av matcherna eftersom att det är nästan alltid MAX 1 poäng om Howard skjuter FT's och sen har man bollen igen, rätt pinsamt ändå att ha så dålig känsla, han blev sedan ut foulad själv några minuter innan slutet men då va det redan kört. Ginobili va glödhet för Spurs med 43 poäng och då är laget svårt att slå...
Blatche började starkt med 10 poäng i 1 Q men sen började han missa och det mycket, han blev poängbäst i Wash men 7-20 FG är för dåligt och med de antal skotten borde han gått över...
Lebron missar 3 enkla layups i början av matchen och blir därför enligt honom själv i intervjun efter lite små grinig och lät andra skjuta resten av första halvlek och han hade typ 3 poäng i halvtid. Sen ville han skjuta igen i andra halvlek men det va tyvärr lite för sent och han stannar snöpligt på 27...
Dubbeln satt dock enkelt då Houston tom vann över Boston och överspelet gick in enkelt!
Ingen bra natt men hade tur och blev saved by the bell av NHL ändå... Nya tag med 9 matcher inatt!
|
Mm Indiana var surt och jag tänkte att minst ett av betten skulle sitta så det inte skulle bli lika stort minus på den matchen men tyvärr så kan man inte förutse OT och där var Miami verkligen heta med D. Wade i spetsen som för övrigt var grym igår.
Washington var skönt och var stolpe in, som du säger tempo som fan men dom här lagen är för dåliga för sånt tempo imo så det jämnade ut sig i slutet.
Spurs matchen var ju jämn ett tag men sen kom en viss Ginobili och lekte sönder med alla.
Ang. dina spelarspecialer så borde dom suttit. Jag menar Blatche kom ut riktigt bra i 1st quartern för att sen dö och Lebron James first half var urusel. Snyggt på dubbeln dock och du fick ju Hornets matchen som jag förlorade på...
Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_
9- 4 +21.183u

|
Inte för att vara en dryg jävel fuzzy_ men varför uppdaterar du inte +/- units efter varje natt?