Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-03, 09:34   #76
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN Visa inlägg

Och med det en fråga: Vilken bookie har genrellt bästa oddsen på NBA?
papak: Jag har hittat en fotbolls-tråd av dig i annat forum, kommer du hålla den vid liv?

Jag lyfter som vanlig hatten av till er som sitter inne med kunskapen!
Pinnacle helt klart! Jag använder Pinnacle till ca 90% av mina basketlir, sen bet365, TheGreek (amerikansk bookie) och även Expekt (brukar vara sena med att ändra linor). Dessa 4 använder jag till 95% kanske av alla mina bets men sen har jag även en hel drös med andra för att kunna hitta bästa linorna. Men kör med Pinnacle helt klart bäst... Ang. fotbollstråd så kommer jag reka matcher om jag hittar något av värde men kommer inte köra med fotbollstrådar som i basketen..

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Snyggt lirat inatt papak

Riktigt surt att inte Granger kunde sätta sista skotten i 4:e när Indiana ändå lyckades få sista skottet efter TO av Wade, sen va det ju tyvärr inget snack i OT och så åkte underspelet med pga det

Klockrena lir som gick in allesammans och med lite stolpe in så hade det blivit 3 rätt till och det va ju som du säger egentligen bara underspelet i Boston som inte va med och det på hela 12 spel, imponerande... va dock lite stolpe in på det tunga underspelet i Washington då de hade 200 pace där men kastade bara i 31 i 4:e och fixade det!

För min del så va Howard urusel inatt och han som behövde vara bra, det sabbade NBA natten för min del, han missar alla sina första 9 FT's och i mitten av 4:e så foulade Spurs Howard direkt bollen kom i spel för han missade sina FT's hela tiden... kommentatorerna va förbryllade och sa att andra lag kommer börja använda sig av denna taktik i slutet av matcherna eftersom att det är nästan alltid MAX 1 poäng om Howard skjuter FT's och sen har man bollen igen, rätt pinsamt ändå att ha så dålig känsla, han blev sedan ut foulad själv några minuter innan slutet men då va det redan kört. Ginobili va glödhet för Spurs med 43 poäng och då är laget svårt att slå...

Blatche började starkt med 10 poäng i 1 Q men sen började han missa och det mycket, han blev poängbäst i Wash men 7-20 FG är för dåligt och med de antal skotten borde han gått över...

Lebron missar 3 enkla layups i början av matchen och blir därför enligt honom själv i intervjun efter lite små grinig och lät andra skjuta resten av första halvlek och han hade typ 3 poäng i halvtid. Sen ville han skjuta igen i andra halvlek men det va tyvärr lite för sent och han stannar snöpligt på 27...

Dubbeln satt dock enkelt då Houston tom vann över Boston och överspelet gick in enkelt!

Ingen bra natt men hade tur och blev saved by the bell av NHL ändå... Nya tag med 9 matcher inatt!
Mm Indiana var surt och jag tänkte att minst ett av betten skulle sitta så det inte skulle bli lika stort minus på den matchen men tyvärr så kan man inte förutse OT och där var Miami verkligen heta med D. Wade i spetsen som för övrigt var grym igår.

Washington var skönt och var stolpe in, som du säger tempo som fan men dom här lagen är för dåliga för sånt tempo imo så det jämnade ut sig i slutet.

Spurs matchen var ju jämn ett tag men sen kom en viss Ginobili och lekte sönder med alla.

Ang. dina spelarspecialer så borde dom suttit. Jag menar Blatche kom ut riktigt bra i 1st quartern för att sen dö och Lebron James first half var urusel. Snyggt på dubbeln dock och du fick ju Hornets matchen som jag förlorade på...


Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Spoiler:

Milwaukee Bucks (+4) @ 1.870 4u +3.496
Milwaukee Bucks/Charlotte Bobcats (O46) 1stQ @ 1.909 3u -3
Milwaukee Bucks/Charlotte Bobcats (O 181) @ 1.877 4u -3

Miami Heat ML @ 1.962 4u +3.848
Miami Heat/Indiana Pacers (U 194) @ 1.917 4u -4
Chicago Bulls (-5) @ 1.917 5u +4.81
Houston Rockets/Boston Celtics (U 202) @ 1.971 4u -4
Atlanta Hawks/Cleveland Cavaliers (U 196) @ 1.990 4u +3.96
Phoenix Suns (-8) @ 1.893 5u +4.465
Phoenix Suns/Detroit Pistons (U 210.5) @ 1.877 4u +3.508
Orlando Magic/San Antonio Spurs (O 193) @ 1.952 5u +4.76
San Antonio Spurs (-3) @ 1.917 4u +3.668
Utah Jazz/Los Angeles Lakers (U 204) @ 1.917 4u +3.668


9-4 +21.183u

Inte för att vara en dryg jävel fuzzy_ men varför uppdaterar du inte +/- units efter varje natt?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 09:40   #77
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Stats: 8-4 +15.0275u
Spoiler:

Washington Wizards - Chicago Bulls
Under 192.5 @ 1.95
7.5u


San Antonio Spurs - Orlando Magic
San Antonio Spurs -2.5 @ 1.92
5u

Los Angeles Lakers - Utah Jazz
Under 204.5 @ 1.92
5u


Cleveland Cavaliers - Atlanta Hawks
Under 195.5 @ 1.96
5u


Indiana Pacers - Miami Heat
Indiana Pacers ML @ 1.88
7.5u


Memphis Grizzlies - New Orleans Hornets
Över 205 @ 1.90
5u


Charlotte Bobcats - Milwaukee Bucks
Under 182.5 @ 2.00
5u


San Antonio Spurs - Orlando Magic
Över 193.5 @ 2.01
5u



Indiana Pacers - Miami Heat
Under 193.5 @ 1.98
5u


Boston Celtics - Houston Rockets
Under 202.5 @ 1.97
5u


San Antonio Spurs ML (1.65) & Los Angeles Lakers ML (1.54)
= 2.541
2.5u


San Antonio Spurs - Orlando Magic
San Antonio Spurs -3 @ 1.96
2.5u


Inte +20u som när jag gjorde min snabba överslagsräkning utan bara +15.0275 men jag hoppas det duger? =) Var som sagt riktigt nära på 3 av spelen men det är betting ibland har man marginalerna med sig och ibland inte, jämnar väl ut sig i långa loppet.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 09:44   #78
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Precis börjat skriva ut alla spelen här, men eftersom jag inte tänkt på att skriva oddsen så har det inte varit så relevant, men nu ha jag greppat grejen så kommer fortsättningsvis skriva ut allt, du behöver inte vara orolig

Bra jobbat inatt
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 09:47   #79
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Precis börjat skriva ut alla spelen här, men eftersom jag inte tänkt på att skriva oddsen så har det inte varit så relevant, men nu ha jag greppat grejen så kommer fortsättningsvis skriva ut allt, du behöver inte vara orolig

Bra jobbat inatt
Okej ville bara kolla så att det inte blir som på vissa forum att man uppdaterar när det går bra och sen glömmer bort när det inte går bra, no offense men det blir bättre om man postar sin statistik. Men grym natt och riktigt snyggt på dina stora bets.. Ska dra och käka nu
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 09:48   #80
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Mm det gör vi Grezea, ska köra en all nighter och försöka hinna kolla på åtminstone alla matcher lite, kan inte ha så här mycket pengar ute för att gå och lägga mig och somna utan att ha någon som helst aning hur det går..
Bra jobbat inatt mannen, jag vet inte om jag fick med alla dina spel, tappade bort mig i påskölen sent på kvällen men gick iaf 5-2 och det tackar man för!

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 10:00   #81
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Grymt spelat!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 11:12   #82
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

men detta var tamme fan helt sanslöst efter en stor svacka så vaknar jag upp och ser att nästa allt sitter 11-3 i nba tror jag som jag ryggat kanske 70% av papak och 70% av fuzzy.
dom 3 förlusterna är 1 unit spel dessutom och hade höga insatser på miami +1,5, cle -5, suns -8,5 samt under 211,sas -3,lal under 204,5 cha under 182.

sen gick ju inte nhl så dåligt heller direkt..

stort tack till er, många av era picks sjunker på bet365 men man hinner hitta fina saker på expekt och nordicbet som är seg att ändra
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 11:54   #83
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Jepps instämmer i kören snyggt som fasen Fuzzy, icash har fått riktiga konkurrenter i basketsektionen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td