Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-10, 23:18   #1
lepadd

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Uppsnack v86 11/9

Efter lite genom gång så kan man bara konstatera att det blir många favoriter som kommer att vinna i morgon. men vi ska försöka välta åtminstone ett par av dessa.

avd 1 Förmodligen idioti att gradera saston men med senaste insatsen på näthinnan så måste jag göra det. plockar med 10,5,8

avd 2 spik Wynona åter efter vila senast och det blir jänkarvagn till denna start.

avd 3 spik Overtaker By Sib Bästa hästen och kommer att köras därefter.

avd 4 här startar stall Stig H ett nytt stjärnskott Revirade Gar
http://www.youtube.com/watch?v=2-M7_BTf374 Häst nr 4 sugen på att spika även här men kommer nog fega och ta med Pedro Bi

avd 5 Baily Sweet Grim är riktigt bra och vi kan räkna med att det är påställt då Åke kommer att vara riktigt revansch sugen efter galoppen derbystoet. kan bli spik även här men risken finns att det blir körning om spets och jag velar. vid gardering 3,1,5,6,

avd 6 Tror jag Reden och Robben Bob kommer att bli släpta till spets, för jag tror inte att någon är dum nog att vilja ha honom utan på sig. Blir han inte het så är chanserna stora att han drar dessa sönder och samman. Kommer dock att gardera på bolaget tar med 2,3,6,10,11 kan bli fler.

avd 7 Svårt lopp men jag läser det såhär körning om täten mellan 1 och 2 när dessa lugnat ner sig så kommer lövgen och ställer en fråga blir körning igen och så vinner Jorma med Handler Tar dessa fyra och förmodligen ett par till.

avd 8 Svårt även här tar nog med 1,2,3,4,5,6,12 om inte fler .
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat