Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-10, 22:18   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Uppsnack v86 11/9


Efter lite genom gång så kan man bara konstatera att det blir många favoriter som kommer att vinna i morgon. men vi ska försöka välta åtminstone ett par av dessa.

avd 1 Förmodligen idioti att gradera saston men med senaste insatsen på näthinnan så måste jag göra det. plockar med 10,5,8

avd 2 spik Wynona åter efter vila senast och det blir jänkarvagn till denna start.

avd 3 spik Overtaker By Sib Bästa hästen och kommer att köras därefter.

avd 4 här startar stall Stig H ett nytt stjärnskott Revirade Gar
http://www.youtube.com/watch?v=2-M7_BTf374 Häst nr 4 sugen på att spika även här men kommer nog fega och ta med Pedro Bi

avd 5 Baily Sweet Grim är riktigt bra och vi kan räkna med att det är påställt då Åke kommer att vara riktigt revansch sugen efter galoppen derbystoet. kan bli spik även här men risken finns att det blir körning om spets och jag velar. vid gardering 3,1,5,6,

avd 6 Tror jag Reden och Robben Bob kommer att bli släpta till spets, för jag tror inte att någon är dum nog att vilja ha honom utan på sig. Blir han inte het så är chanserna stora att han drar dessa sönder och samman. Kommer dock att gardera på bolaget tar med 2,3,6,10,11 kan bli fler.

avd 7 Svårt lopp men jag läser det såhär körning om täten mellan 1 och 2 när dessa lugnat ner sig så kommer lövgen och ställer en fråga blir körning igen och så vinner Jorma med Handler Tar dessa fyra och förmodligen ett par till.

avd 8 Svårt även här tar nog med 1,2,3,4,5,6,12 om inte fler .
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
elwiz (+5), TurTure (+1)
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 07:29   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Efter lite genom gång så kan man bara konstatera att det blir många favoriter som kommer att vinna i morgon. men vi ska försöka välta åtminstone ett par av dessa.

avd 1 Förmodligen idioti att gradera saston men med senaste insatsen på näthinnan så måste jag göra det. plockar med 10,5,8

avd 2 spik Wynona åter efter vila senast och det blir jänkarvagn till denna start.

avd 3 spik Overtaker By Sib Bästa hästen och kommer att köras därefter.

avd 4 här startar stall Stig H ett nytt stjärnskott Revirade Gar
http://www.youtube.com/watch?v=2-M7_BTf374 Häst nr 4 sugen på att spika även här men kommer nog fega och ta med Pedro Bi

avd 5 Baily Sweet Grim är riktigt bra och vi kan räkna med att det är påställt då Åke kommer att vara riktigt revansch sugen efter galoppen derbystoet. kan bli spik även här men risken finns att det blir körning om spets och jag velar. vid gardering 3,1,5,6,

avd 6 Tror jag Reden och Robben Bob kommer att bli släpta till spets, för jag tror inte att någon är dum nog att vilja ha honom utan på sig. Blir han inte het så är chanserna stora att han drar dessa sönder och samman. Kommer dock att gardera på bolaget tar med 2,3,6,10,11 kan bli fler.

avd 7 Svårt lopp men jag läser det såhär körning om täten mellan 1 och 2 när dessa lugnat ner sig så kommer lövgen och ställer en fråga blir körning igen och så vinner Jorma med Handler Tar dessa fyra och förmodligen ett par till.

avd 8 Svårt även här tar nog med 1,2,3,4,5,6,12 om inte fler .

Pelikan trio kan inte vara med och köra om spets.
Det finns två scenarier;
1. Donttellmeanymore tar spets och de låter honom köra där,
2. Åke laddar på samma sätt som senast med Prins Alf, när han öppnade 07 på Valla.
Om det första gäller är Kim en bra spik, men Åke brukar inte mesa sig.
Här gäller det att läsa intervjuerna och se vad Åke tänker göra.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 08:04   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Pelikan trio kan inte vara med och köra om spets.
Det finns två scenarier;
1. Donttellmeanymore tar spets och de låter honom köra där,
2. Åke laddar på samma sätt som senast med Prins Alf, när han öppnade 07 på Valla.
Om det första gäller är Kim en bra spik, men Åke brukar inte mesa sig.
Här gäller det att läsa intervjuerna och se vad Åke tänker göra.
Pelikanen ska tydligen vara ruggigt snabb vid laddning och planen verkar vara att ladda och hålla spets.
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 08:06   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Pelikanen ska tydligen vara ruggigt snabb vid laddning och planen verkar vara att ladda och hålla spets.
Helt korrekt, den info jag fått ska de balansera så den kan laddas. De tror inte ngn plockar en längd från start. Sen om den vinner är en annan sak, luktar körning från många händer i detta lopp.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 09:25   #5
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

V86-tankar

Avd.1)
11 Saston självklar förstahäst men galoppen sist oroar. Dessutom har Bergh lyft 10 Ed You ytterligare några snäpp i utveckling! Låsa på två eller ta ställning för en och spika?

Avd.2)
2 Wynona ska enligt någon uppgift köras i bike! Tar spets? Hästen att slå och spikbud om bra sistainfo! 4 Global Navigator jättebra sist, Lövgren lite smått överraskad då! Tänk inte så mycket på tiden, banan var självspringande... Miljondragen är 8 Persos Amarula som Svanen har höga tankar om. Läget handikappar dock. 11 Lynn Palema var GRYM sist! Drog i elitloppstempo i spets men bara stegade undan! Äntligen har poletten trillat ned!? Inget toppenläge men kraftigt understreckad! Passas om överpace!

Avd.3)
5 Overtaker By Sib kanske bara vinner? För den som garderar nämner jag framförallt 11 Pray Frontline! 2% nu är ett stort jävla skämt!! Dagens bästa fynd i strecklistan! Gjorde debut i regi Salmela sist och såg ut som en ny häst! Stallskrik då och värmde som en demon! Torskade då på målfoto efter fin spurt! TOTALT bortglömd idag! Vill även lyfta en annan helt bortglömd! 2 Parodie är härdad i tuffa gäng och har smygform! Den sitter snart! Senast gick den aldrig tom och hade säkert utmanat om loss tidigare! Läget går inte att klaga på och i nuvarande form kan den absolut vinna på speed! 4%... Kom igen nu!

Avd.4)
Tre häst på start höjer sig över mängden! Också dom "alla" streckar! 3, 5 och 7! Stig H´s nyförvärv verkar vara en skjutare! Tidigare osäker som fan men jäkligt fartfylld. Felfri = mordvinnare!? Tar man ändå med tre kan man lika gärna strecka fyra... Om 10 Shemeansbidness går felfritt kan den skrälla! 6%! För lite!

Återkommer senare med övriga avdelningar... I redigerat läge..

Då fortsätter vi!

Avd.5)
Här finner jag ett spikbud i 8 Bailey Sweet Grim! Hästen är härdad och formtoppad och det är bara läget emot! Kör Svanen! KÖR!!

Avd.6)
8 Robben Bob har bra chans men hur har den tagit loppet sist? Svårt spår också! GLÖM INTE 5 Twins Ducati som Bergh väntar på att den ska släppa till! För lite streckad! Glöm heller inte 9 Sigel Goj som har toppform och smygläge! 1%! ETT SKÄMT!! 10 Cash Em är hyperkapabel och Åke har hyllat! Bra värde!

Avd.7)
Spets har fin chans och den tar tydligen 1 Pelikan Trio! 2 Donttellmeanymore är också snabb och kan häxa för ettan! Funderar på vad den sistnämnda äter för hö för å ena dagen kan den vara lika usel som en formlös P21-häst för att i nästa start göra en Elitloppshelgprestation... Som sagt... Jag bara undrar... Bedövaren och fyllonas borttappade är 10 Debora Sund! 4%...??? Borde vara runt 15%!Ha ha ha!

Avd.8)
Öppet i sista men jag tar ställning och tror på spets och slut för 1 Walk A Mile! Var dyngfin och okörd sist. Startsnabb är den också och när den inte ens är favorit ja då är den DAGENS BÄSTA SPIK FÖR MIG!

Over and out!

Senast redigerad av doob den 2013-09-11 klockan 12:19.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 11:07   #6
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
V86-tankar

Avd.1)
11 Saston självklar förstahäst men galoppen sist oroar. Dessutom har Bergh lyft 10 Ed You ytterligare några snäpp i utveckling! Låsa på två eller ta ställning för en och spika?

Avd.2)
2 Wynona ska enligt någon uppgift köras i bike! Tar spets? Hästen att slå och spikbud om bra sistainfo! 4 Global Navigator jättebra sist, Lövgren lite smått överraskad då! Tänk inte så mycket på tiden, banan var självspringande... Miljondragen är 8 Persos Amarula som Svanen har höga tankar om. Läget handikappar dock. 11 Lynn Palema var GRYM sist! Drog i elitloppstempo i spets men bara stegade undan! Äntligen har poletten trillat ned!? Inget toppenläge men kraftigt understreckad! Passas om överpace!

Avd.3)
5 Overtaker By Sib kanske bara vinner? För den som garderar nämner jag framförallt 11 Pray Frontline! 2% nu är ett stort jävla skämt!! Dagens bästa fynd i strecklistan! Gjorde debut i regi Salmela sist och såg ut som en ny häst! Stallskrik då och värmde som en demon! Torskade då på målfoto efter fin spurt! TOTALT bortglömd idag! Vill även lyfta en annan helt bortglömd! 2 Parodie är härdad i tuffa gäng och har smygform! Den sitter snart! Senast gick den aldrig tom och hade säkert utmanat om loss tidigare! Läget går inte att klaga på och i nuvarande form kan den absolut vinna på speed! 4%... Kom igen nu!

Avd.4)
Tre häst på start höjer sig över mängden! Också dom "alla" streckar! 3, 5 och 7! Stig H´s nyförvärv verkar vara en skjutare! Tidigare osäker som fan men jäkligt fartfylld. Felfri = mordvinnare!? Tar man ändå med tre kan man lika gärna strecka fyra... Om 10 Shemeansbidness går felfritt kan den skrälla! 6%! För lite!

Återkommer senare med övriga avdelningar... I redigerat läge..
Shemeansbidness galopperat flera ggr med seger på gafel.
Gillar den, tror också den kan skrälla
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 11:11   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

dzeno vilka är dina spikar idag???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 11:28   #8
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
dzeno vilka är dina spikar idag???
Har inte bestämt mig än, men lutar åt Overtaker By Sib och Roben Bob
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 11:28   #9
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Prey Frontline såg riktigt fin ut senast. Nu med ett lopp i kroppen och kan vara en riktig rysare till 1% om man nu garderar Overtakern.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 11:39   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Dagens Vi tippa..


https://www.atg.se/dynamic_files/v86.pdf
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 12:06   #11
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spiken: Saston - vinner trots tillägg?

Lillspiken: Capone Boko spets och slut!


Dragen:

BEEBOOP LADAY avd2

JOKER STURSK avd3

HARD BARGAIN avd4

QUADRILLE avd8


Bedövaren:

CALYPSO BLUE CHIP avd5


DD1. 1-2-3-6-8-9-11
DD2. 5
*50

Senast redigerad av Klanke den 2013-09-11 klockan 16:53.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 12:35   #12
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Här har ni spelguiden..

http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V86.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+7)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 13:18   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Här kommer intevjuver


http://extra.expressen.se/pdf/V86_130911_del1.pdf

http://extra.expressen.se/pdf/V86_130911_del2.pdf
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 15:27   #14
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

konstigt att saston är drygt 70% borde vara 99%... aldrig sett en så överlägsen vinnare....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 15:37   #15
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
konstigt att saston är drygt 70% borde vara 99%... aldrig sett en så överlägsen vinnare....
Hur stor roll tycker du att det spelar att han står 60m bakom foot och 20 bakom Ed?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td