Citat:
Ursprungligen postat av faremisch
Har ryggat dina spel rakt av de senaste fem veckorna i de lägen jag varit inloggad i tid för att hinna lägga dem. Har gjort det på prov för att omsätta två olika bonusar och oddsen har ofta legat långt lägre än på Pinnacle. Ändå har jag på de 57 spel som är rätt bokförda som ryggade på dig en ROI på över 107 procent. Det tackar jag för! Bara NFL-spelen är negativa.
|
Kul att höra, det är inte mycket poäng att bokföra offentligt om inte någon är intresserad av spelen. Ja, NFL har inte börjat kanon men det är bara två omgångar spelade. Vi får hoppas på vändning.
Citat:
Ursprungligen postat av loneranger
Verkar som det smygit sig in en liten tryckfelsnisse i ett av NCAAF spelen i ditt spread. Gissar att det är Florida International mot Louisville och inte mot Georgia. Oddset och line talar för det.
Mkt bra jobb annars osså håller vi tummarna för dagens japanska matcher.
|
Ja, där ser man! Tack för ett observant öga, du har absolut rätt det skall vara Louisville - Florida International.
Japan blev bara 1-2 imorse, lite synd då jag tycker jag var rätt ute i samtliga tre. Fukuoka förlorade visserligen med 7-5 men det efter en stor inning av Rakuten (5 runs) och vi hade 5 runs efter 5 i Seibu.
Jag lägger även till Clemson:
| 2013-09-20 01:30 | NCAAF | NC State vs Clemson |
-13.5 |
FT+OT |
1 |
1.893 |
Linan har rört sig upp och ner en del men för att stilla sinnet lägger jag spelet nu. Möjligt att det kommer en rek på denna idag eller imorgon.
Get some

today!