Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-14, 20:13   #76
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Miami Marlins-spelet kommer bli voidat. Det har blivit byte av starting pitchers (Torres istället för Matsuzaka). Får se om andra matchen känns intressant senare.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 20:16   #77
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt otroligt i NCAAF. 4th down och 7 med 25 sekunder kvar och visst fan får dom in en TD för att sabba under i Army-Stanford med 3 poäng. VTs kicker kan inte träffa havet från en båt och missar 7(!) poäng. Dessutom turnover på downs två gånger av VT trots ledning. Ett jävla skämt är vad det är.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-15, 05:30   #78
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

A&M och Alabama hade ingen chans med under, fasiken vad poäng som gjordes. Men trots det och de två matcherna som jag var frustrerad på ovan blev det ändå en hyffsad speldag.

Har lite NFL inför söndagen:

2013-09-15 19:00NFLBuffalo Bills vs Carolina Panthers ML FT+OT 1 2.400

2013-09-15 22:25NFLOakland Raiders vs Jacksonville Jaguars -3 HT 1 1.877

2013-09-15 22:25NFLNY Giants vs Denver Broncos -3 HT 1 2.040


Mycket MLB med, men avvaktar till 1st 5 är ute. Eventuella spel läggs innan 18 imorgon.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 05:12   #79
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite upp och ner (ja, det har inte varit mycket av streaks den senaste veckan) just nu. Pinnacle var väldigt sena med Japan-oddsen ikväll men det ligger iallafall tre spel ute i spreadsheetet. Har även lagt två spel inför helgens collegefootball.

Lycka till idag/imorgon, hörde att det är fotboll på TV!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 07:53   #80
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3268
Standard

Har ryggat dina spel rakt av de senaste fem veckorna i de lägen jag varit inloggad i tid för att hinna lägga dem. Har gjort det på prov för att omsätta två olika bonusar och oddsen har ofta legat långt lägre än på Pinnacle. Ändå har jag på de 57 spel som är rätt bokförda som ryggade på dig en ROI på över 107 procent. Det tackar jag för! Bara NFL-spelen är negativa.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 08:50   #81
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Verkar som det smygit sig in en liten tryckfelsnisse i ett av NCAAF spelen i ditt spread. Gissar att det är Florida International mot Louisville och inte mot Georgia. Oddset och line talar för det.
Mkt bra jobb annars osså håller vi tummarna för dagens japanska matcher.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 13:32   #82
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Har ryggat dina spel rakt av de senaste fem veckorna i de lägen jag varit inloggad i tid för att hinna lägga dem. Har gjort det på prov för att omsätta två olika bonusar och oddsen har ofta legat långt lägre än på Pinnacle. Ändå har jag på de 57 spel som är rätt bokförda som ryggade på dig en ROI på över 107 procent. Det tackar jag för! Bara NFL-spelen är negativa.
Kul att höra, det är inte mycket poäng att bokföra offentligt om inte någon är intresserad av spelen. Ja, NFL har inte börjat kanon men det är bara två omgångar spelade. Vi får hoppas på vändning.
Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Verkar som det smygit sig in en liten tryckfelsnisse i ett av NCAAF spelen i ditt spread. Gissar att det är Florida International mot Louisville och inte mot Georgia. Oddset och line talar för det.
Mkt bra jobb annars osså håller vi tummarna för dagens japanska matcher.
Ja, där ser man! Tack för ett observant öga, du har absolut rätt det skall vara Louisville - Florida International.

Japan blev bara 1-2 imorse, lite synd då jag tycker jag var rätt ute i samtliga tre. Fukuoka förlorade visserligen med 7-5 men det efter en stor inning av Rakuten (5 runs) och vi hade 5 runs efter 5 i Seibu.

Jag lägger även till Clemson:

2013-09-20 01:30NCAAFNC State vs Clemson -13.5 FT+OT 1 1.893

Linan har rört sig upp och ner en del men för att stilla sinnet lägger jag spelet nu. Möjligt att det kommer en rek på denna idag eller imorgon.

Get some today!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 13:59   #83
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Följer med spänning och tackar för att du delar med dig av din kunskap
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 18:59   #84
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Daniló. Som sagt, det ger mig mer motivation att reka och lägga ut spel i tid när jag vet att folk är intresserade.

Förutom de tre lagda MLB-spelen har jag även ett i Japan. Linorna kom väldigt tidigt idag och har ett par leans på 1st 5 (får hoppas dessa också kommer tidigt). Vill även uppmärksamma Otago inför morgondagen. Champions League i T20 spelas i Punjab så Kandurata har "hemmaplan" men de såg ganska bleka ut i sin första match medans Otago tog en ganska komfortabel vinst. Otago (från Nya Zeeland) har Brendon McCullum som leder laget. McCullum är en världsstjärna och han har en ganska bra lineup bakom sig. Kandurata är i mina ögon inget lag som har något i Champions League att göra. Förutom Misbah-ul-Haq så är det mest lokala talanger och jag tycker att Otago bör vinna mer än hälften av sådana här matcher. 55% är min gissning och då är 2.03 mer än spelbart:

2013-09-18 12:30Champions League T20Kandurata Maroons vs Otago ML FT 1 2.030
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 14:30   #85
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Otago steg mycket inför matchstart och ett tag kunde man få dem till 2.18. Det gjorde inte särskilt mycket då spelet precis gick in. McCullum blev out tidigt och det såg inte jättebra ut i mitten av Volts inning men ten Doeschate ägde verkligen matchen och med 4 overs kvar var matchen nästan avgjord.

Japan gick 2-1, och det var lite synd att ORIX hade 5 runs i sjätte inningen. Hade de kommit lite tidigare hade det varit 3-0 men ska inte klaga.

Jag har redan ett par tilltänkta spel i MLBn, iallafall två 1st 5. Oddsen lär släppas på Pinnacle inom en timme och sen kanske det kommer ytterligare ett spel.

Lycka till idag, oavsett vad ni spelar!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1), one (+1), HenkeJ (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 00:03   #86
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket ser intressant ut i Japan imorgon, har redan lagt två spel och har faktiskt tre leans till (d v s möjlig action i samtliga matcher). Spelar även Otago Volts igen, denna gången till 2.49 mot Hyderabad. Volts har i och med dagens vinst vunnit de senaste tjugo(!) T20-matcherna man spelat. Hyderabad Heroes har en del namnkunniga spelare men kan man göra det man gjorde idag plus få ut lite mer från McCullum så bör man ha en mycket bättre chans än de 2.49 som Pinnacle erbjöd. Riktigt odds borde vara någonstans runt 2.15-2.20.

Nu drar MLBn igång, på återseende!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 08:14   #87
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Visst spelas Otago matchen på fredag den 20:e? Vill bara kolla så jag inte ryggar fel.
Annars gör du ett sjukt bra jobb. Ser fram emot att få slå på datorn när jag kommer på jobbet på morgonen och se vilka spel du lagt.
Har över 107% ROI trots att jag oftast ryggar till lägre odds.
Speciellt dina 1ST5 spel där jag inte lirar ML utan lägger dom rakt har jag en ROI på över 173%
Edit: 1ST5 har ryggat 13 spel och har 11 vinster och 2 förluster.
Så tack för att du delar med dig.

Senast redigerad av loneranger den 2013-09-19 klockan 08:22.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 20:05   #88
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Yes loneranger, du har alldeles rätt. Tack för att du håller koll på mig!

1-3-1 i Japan, tänker inte gå in på det då jag antagligen bara blir irriterad. Det var synd på en del av spelen räcker det att säga. Tre MLB och två amerikansk fotboll inför kvällen. Lycka till!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 16:09   #89
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om någon har ryggat cricketen så kan matchen ses gratis här:

http://www.espncricinfo.com/champion...ch/654339.html

Halvvägs in i Sunrisers inning. Om 45 minuter eller så kommer Otago Volts slå. Crossing my fingers!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 16:28   #90
 
morrowindls avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 3370


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan absolut inget om cricket, men måste väl vara bra att Otagu är nere i 1,66 på liven nu
__________________
..... 6 6 6 6 - Extra Evil .....
morrowindl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td