Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-18, 17:26   #123
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Tyvärr vännen, det håller inte.
Säger inte att ST har grönt ROI i längden men dina amatöranalyser utifrån hur de marknadsför sig på text-tv ger jag inte mycket för, typiskt noobsnack!

Btw...det är inte alltid 1+1=2 bara så du vet.
Prova exempelvis 1dl vatten + 1dl etanol =
Spoiler:
ca 1,93 dl

Eller så är det ett tecken på att det är just det samarbetet som gör att de jagar de oddsen med värde som just SvS erbjuder. Inget tvingar spelaren (dig) att låta bli att spela till ännu bättre värde hos valfri bookie.
Och vad gäller ROI så är det bokförda spel jag efterfrågar, fakta... inte ovidkommande gissningar från noobs, så där är vi eniga men det svarar ju knappast på min fråga.
Haha, du var en mej en lustig figur.

Om jag enligt dej använder typiskt noobsnack, så får jag väl kontra med att du nyttjar typiskt skitsnack, kort & gott.

FYI så testade jag för lite drygt 1 år sen att maila sporttjänsten för att efterfråga lite statistik, men tyvärr, de bokför inte sina spel på det sättet var det svar jag fick. För mej (förmodligen inte för dej) ringer då en varningsklocka, en så HIMLA BRA tjänst som inte bokför sina spel & kan lämna ut detta till "public", hmmmm.

Så svaret är fortf, nej jag har inget diagram, jag har inget sheet som kan visa att de över långa loppet är kraftigt minus eftersom jag inte bokfört deras spel varje dag. Men det räcker som sagt att titta på de förslag som lagts upp här under nu en ganska lång period, samt att de faktiskt är helnöjda när de väl prickar en 6-taggare trots att det totala spelet visade upp en nettoförlust.

Sen ser jag även att du forts att dribbla om värde osv när det gäller ST vilket får mej att undra om du kanske trots allt är "dummare än tåget". ST vet inte vad värde är, thats it.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat