Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-18, 16:04   #121
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Spelar bara på Svenska Spel, för det gynnar i slutändan våra svenska idrottsföreningar. Utländska bolagen rånar bara folkets pengar.
Att enbart spela på Svenska Spel säger väl det mesta vad ditt mål med betting är. Inte är det att vinna pengar åtminstone, för då hade du haft andra bolag i din portfölj också.

Tips: Skaffa fler bolag och spela till odds där du verkligen kan få värde på dina spel. Om du nu så gärna vill gynna svenska idrottsföreningar så föreslår jag att du tar en del av dina vinstpengar och skänker en del till någon lokalklubb så ska du se att de ger mer nytta i svensk idrott än att du spelar på svs.
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 16:05   #122
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Tja, det är ju lite buskisvarning på detta. Man måste dock fortfarande beundra tilltaget, välplanerat och helt rätt i tiden. Jag tror det här kan bli en uppskattad långkörare.
Förhoppningsvis så blir detta den nya RoK tråden som kommer bjuda de Sharp medlemmar med mer IQ än en guldfisk på många roliga skratt. Sen hur många som har mer IQ än en guldfisk på Sharps är en annan fråga...
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 16:26   #123
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Tyvärr vännen, det håller inte.
Säger inte att ST har grönt ROI i längden men dina amatöranalyser utifrån hur de marknadsför sig på text-tv ger jag inte mycket för, typiskt noobsnack!

Btw...det är inte alltid 1+1=2 bara så du vet.
Prova exempelvis 1dl vatten + 1dl etanol =
Spoiler:
ca 1,93 dl





Eller så är det ett tecken på att det är just det samarbetet som gör att de jagar de oddsen med värde som just SvS erbjuder. Inget tvingar spelaren (dig) att låta bli att spela till ännu bättre värde hos valfri bookie.
Och vad gäller ROI så är det bokförda spel jag efterfrågar, fakta... inte ovidkommande gissningar från noobs, så där är vi eniga men det svarar ju knappast på min fråga.
Haha, du var en mej en lustig figur.

Om jag enligt dej använder typiskt noobsnack, så får jag väl kontra med att du nyttjar typiskt skitsnack, kort & gott.

FYI så testade jag för lite drygt 1 år sen att maila sporttjänsten för att efterfråga lite statistik, men tyvärr, de bokför inte sina spel på det sättet var det svar jag fick. För mej (förmodligen inte för dej) ringer då en varningsklocka, en så HIMLA BRA tjänst som inte bokför sina spel & kan lämna ut detta till "public", hmmmm.

Så svaret är fortf, nej jag har inget diagram, jag har inget sheet som kan visa att de över långa loppet är kraftigt minus eftersom jag inte bokfört deras spel varje dag. Men det räcker som sagt att titta på de förslag som lagts upp här under nu en ganska lång period, samt att de faktiskt är helnöjda när de väl prickar en 6-taggare trots att det totala spelet visade upp en nettoförlust.

Sen ser jag även att du forts att dribbla om värde osv när det gäller ST vilket får mej att undra om du kanske trots allt är "dummare än tåget". ST vet inte vad värde är, thats it.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 16:57   #124
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
ST vet inte vad värde är, thats it.
Där har du emellertid helt fel, sporttjänsten har snarare identifierat en riktig guldgruva när det kommer till positivt väntevärde. Att de sen inte publicerar spel som har något värde är en helt annan femma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+20)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 17:11   #125
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 830
Standard

Håller med om att Robfri är ute och cyklar, av sportis spel att döma så letar de definitivt värde i svenska spels utbud, dock med blandade resultat.
Ipissonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 17:42   #126
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=S9CuZbwqajA


fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 18:00   #127
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Där har du emellertid helt fel, sporttjänsten har snarare identifierat en riktig guldgruva när det kommer till positivt väntevärde. Att de sen inte publicerar spel som har något värde är en helt annan femma
Haha, där har du iof en väldigt bra poäng...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 18:07   #128
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ipissonu Visa inlägg
Håller med om att Robfri är ute och cyklar, av sportis spel att döma så letar de definitivt värde i svenska spels utbud, dock med blandade resultat.
FYI så är det skillnad på värdespel kontra att blunda & peka i långenprogrammet & hitta en högoddsare.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 19:09   #129
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
FYI så är det skillnad på värdespel kontra att blunda & peka i långenprogrammet & hitta en högoddsare.
Du framstår som väldigt okunnig om du tror att det inte kan finnas värde i höga odds kompis.
Ipissonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 19:26   #130
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ipissonu Visa inlägg
Du framstår som väldigt okunnig om du tror att det inte kan finnas värde i höga odds kompis.
Nähä, det menar du inte Einstein ??

Kanske syftade lite på hur ST får fram sina "högoddsar-drag" lr vad tror du
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 19:34   #131
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nähä, det menar du inte Einstein ??

Kanske syftade lite på hur ST får fram sina "högoddsar-drag" lr vad tror du
Så du menar att sportis inte hittar värde i sina spel på högoddsare och att dom hittar dom genom att kasta pil? Tycker mer det verkar som att du inte är så bevandrad i grundläggande spelteori.
Ipissonu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 19:36   #132
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Orkar inte ens försöka rensa i tråden, flyttar helt enkelt hela spektaklet dit den hör hemma. Så där. Carry on. /mod
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), maddmax (+10)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 19:39   #133
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Äntligen på plats där den hör hemma. Nu behöver vi inte hålla igen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 19:39   #134
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ipissonu Visa inlägg
Så du menar att sportis inte hittar värde i sina spel på högoddsare och att dom hittar dom genom att kasta pil? Tycker mer det verkar som att du inte är så bevandrad i grundläggande spelteori.
Nej kastar pil har jag inte nämnt, däremot blunda & peka.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 21:57   #135
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Inget inlägg på över 2 timmar!

Maxspelet Åker satt åtminstone klockrent. Men då vi ville vara hygglig mot våran partner så komba vi för hela pengen. För att vara riktigt säkra på att bränna någon så spelade vi dessutom två stycken. Fast trots idoga ansträngningar så lyckades vi ändå plussa 56 spänn på det hela. Men 1.60 lyckades vi dock tälja ned till 1.056 och det är fan inte dåligt.

Såg ut att bli några spänn plus på totalen. Patrik brukar vara pigg på såna detaljer så det kommer nog siffror.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td